tommis Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Topic sier vel det meste... Noen som har erfaringer? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Bestillte en dvd der for en god stund siden og det gikk i alle fall smertefritt, men det er ikke akkurat det beste statistiske grunnlaget Lenke til kommentar
tommis Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Ok, så da er de kanksje seriøse allikevel... Bestilte et xbox spill for en uke siden, betalte med VISA, ikke fått bekreftelsesmail eller noe. Sendt 2 mail, men ikke fått svar enda. Får ta og ringe de i morra! Godt å høre at de ikke er helt "easypc.no" i alle fall... edit: Hva var forresten leverigstiden i ditt tilfelle? Endret 12. januar 2004 av tommis Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Handlet spill der et par ganger, brukte kort. Spillene kom ultra-raskt til postkassa mi, topp service! Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det er vel ca halvannet år siden jeg handlet noe der, og jeg betalte med kort. Det kom etter et par dager i posten (ikke snakk om noen uke i alle fall). Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noen som har noen erfaringer av nyere dato? Har nettopp bestilt God of War der for 189 inkl. (gratis?) frakt og gleder meg noe helt enormt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har bare negative opplevelser med Zailor jeg. Først bestilte jeg ett spill -kom ikke før 3 uker. Bestilte Halo 3 Legendary Edition -sa ikke ifra at de ikke hadde nok før selve utgivlesesdatoen. Bestilt to spill etter det også -ingen av de kom innen 12 dager. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bestilte Forza2\Viva pinata 360 pakke for 2 uker siden, ble sendt samme dag og i kassa 3 dager senere Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Min erfaring er delt. De er både stabile og ustabile. Det ustabile gjelder sene leveringer. Birger Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Vel, ser ut som pakken er sendt. Resten får være opp til posten. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har ikke opplevd noe negativt på ting jeg har bestillt derfra.Har ikke kjøpt noe derfra den senere tid da. Lenke til kommentar
Belarnion Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Det eneste jeg ville advart mot på Zailor er å bestille noe de ikke har på lager. Det kan fort gå en måned før varene de ikke har på lager kommer fram, fant jeg ut. Endret 7. februar 2008 av Belarnion Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Jeg bestiller aldri noe som ikke er på lager noen steder. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Ok, så da er de kanksje seriøse allikevel... Bestilte et xbox spill for en uke siden, betalte med VISA, ikke fått bekreftelsesmail eller noe. Sendt 2 mail, men ikke fått svar enda. Får ta og ringe de i morra! Godt å høre at de ikke er helt "easypc.no" i alle fall... edit: Hva var forresten leverigstiden i ditt tilfelle? det tror jeg nesten ikke på... mine erfaringer er at servicen er i alle fall ikke noe å si på. jeg fikk svar innen noen timer begge gangene jeg har ontaktet de. (i kontortia seff) brukte du det kontakt skjema på sia? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bestilte 2 360 spill derfra for en uke siden.. gikk på 3-4 dager det i alle fall.. Men, kjedelig at du ikke får kontaktet de da! Er beløpet trekt fra konto da? Kan hende at bestillingen ikke gikk inn osv.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, så da er de kanksje seriøse allikevel... Bestilte et xbox spill for en uke siden, betalte med VISA, ikke fått bekreftelsesmail eller noe. Sendt 2 mail, men ikke fått svar enda. Får ta og ringe de i morra! Godt å høre at de ikke er helt "easypc.no" i alle fall... edit: Hva var forresten leverigstiden i ditt tilfelle? det tror jeg nesten ikke på... mine erfaringer er at servicen er i alle fall ikke noe å si på. jeg fikk svar innen noen timer begge gangene jeg har ontaktet de. (i kontortia seff) brukte du det kontakt skjema på sia? du ser når tommis skrev sitt innlegg? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Fikk en mail som sa at det er gratis frakt denne helga, noen som vet når man kan bestille for å få gratis frakt? Prøvde i går, men da ble det regnet frakt i tillegg. Gidder ikke det for ett spill. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 eg bestillte for en uke sidem og da var det vertfall ingen frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå