Gå til innhold

Noen som har erfaring med Zailor.no?


tommis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så da er de kanksje seriøse allikevel... :ermm:

Bestilte et xbox spill for en uke siden, betalte med VISA, ikke fått bekreftelsesmail eller noe. Sendt 2 mail, men ikke fått svar enda.

 

Får ta og ringe de i morra! Godt å høre at de ikke er helt "easypc.no" i alle fall...

 

edit: Hva var forresten leverigstiden i ditt tilfelle?

Endret av tommis
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...
Ok, så da er de kanksje seriøse allikevel... :ermm:

Bestilte et xbox spill for en uke siden, betalte med VISA, ikke fått bekreftelsesmail eller noe. Sendt 2 mail, men ikke fått svar enda.

 

Får ta og ringe de i morra! Godt å høre at de ikke er helt "easypc.no" i alle fall...

 

edit: Hva var forresten leverigstiden i ditt tilfelle?

det tror jeg nesten ikke på... mine erfaringer er at servicen er i alle fall ikke noe å si på. jeg fikk svar innen noen timer begge gangene jeg har ontaktet de. (i kontortia seff)

brukte du det kontakt skjema på sia?

Lenke til kommentar
Ok, så da er de kanksje seriøse allikevel... :ermm:

Bestilte et xbox spill for en uke siden, betalte med VISA, ikke fått bekreftelsesmail eller noe. Sendt 2 mail, men ikke fått svar enda.

 

Får ta og ringe de i morra! Godt å høre at de ikke er helt "easypc.no" i alle fall...

 

edit: Hva var forresten leverigstiden i ditt tilfelle?

det tror jeg nesten ikke på... mine erfaringer er at servicen er i alle fall ikke noe å si på. jeg fikk svar innen noen timer begge gangene jeg har ontaktet de. (i kontortia seff)

brukte du det kontakt skjema på sia?

 

du ser når tommis skrev sitt innlegg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...