Loverainbows Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Hei! Jeg er en homofil 22 åring fra oslo, jeg har i det siste halvåret hatt ganske sterke følelser for kompisen min som også er homofil, vi har hengt mye i ukedager i det siste noe som er noe nytt ( vi sees hver helg da vi jobber samme sted) og jeg får sikkelig blanda følelser fra han, noen ganger så skal han sitte og gi meg sussemunn når vi er alene eller sammen med folk, og ifølge venner rundt så virker det som om vi har en kjemi. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre jeg har jo så klart lyst å si det men jeg vil også gjerne få fram til han hvor viktig vennskapet mitt til han er fordi jeg er virkelig veldig glad i han som en venn også!( vi har også mye felles venner! Håper på noen bra svar som kan stå til hjelp <3 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 (endret) Jeg har tatt mye råd fra andre i kjærlighetslivet og det har gått dårlig hver gang. Stol på din sannhet og lytt til ham også. Ikke det svaret du ville ha, men jeg ville dele det. Lykke til ønskes. Endret 26. november 2022 av Aiven 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå