DonDenn Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Hei Jeg har psoriasis som dekker armene , albuene , leggene , beiner mine og litt ansiktet. Det gjør livet veldig vanskelig. Har prøvd mange ting og ingenting hjelper. Legen skriver ut en resept på dermovate som ikke kan brukes på lenge, men jeg har brukt det i 2 eller 3 år hver dag (mindre betennelse). Kan jeg få dine tips om hva kan jeg gjøre eller hvordan jeg kan behandle? Takk Mvh Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Vet om folk som får solbehandling på sykehuset for å lindre. Fått mulighet til å prøve dette? Lenke til kommentar
DonDenn Skrevet 25. november 2022 Forfatter Del Skrevet 25. november 2022 xClaymanx skrev (2 timer siden): Vet om folk som får solbehandling på sykehuset for å lindre. Fått mulighet til å prøve dette? Takk Nei. Nei, jeg har ikke prøvd. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Jeg kjenner flere som har hatt effekt av lysbehandling så det kan nok være verd å forsøke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå