Spillredaksjonen Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Star Wars Squadrons er gratis på PC Nytt tilbud fra Epic Games-butikken. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Et noe kort spill, uten mye replay value. Føles litt som et halvt spill. Derimot om man har VR anbefaler jeg det ene og alene for opplevelsen. Er jævlig kult å se div star wars saker i 1:1 skala. 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Gunfreak skrev: Et noe kort spill, uten mye replay value. Føles litt som et halvt spill. Derimot om man har VR anbefaler jeg det ene og alene for opplevelsen. Er jævlig kult å se div star wars saker i 1:1 skala. Dette spillet MÅ spilles i VR. Helt sykt fet opplevelse! 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 21 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: 10 hours ago, Gunfreak said: Et noe kort spill, uten mye replay value. Føles litt som et halvt spill. Derimot om man har VR anbefaler jeg det ene og alene for opplevelsen. Er jævlig kult å se div star wars saker i 1:1 skala. Vis sitat Dette spillet MÅ spilles i VR. Helt sykt fet opplevelse! Jepp, første oppdrag når man er ved den romstasjonen bygg inn i en enrom asteroide å se det i VR er helt rått. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Gunfreak skrev: 21 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: 10 hours ago, Gunfreak said: Et noe kort spill, uten mye replay value. Føles litt som et halvt spill. Derimot om man har VR anbefaler jeg det ene og alene for opplevelsen. Er jævlig kult å se div star wars saker i 1:1 skala. Vis sitat Dette spillet MÅ spilles i VR. Helt sykt fet opplevelse! Jepp, første oppdrag når man er ved den romstasjonen bygg inn i en enrom asteroide å se det i VR er helt rått. BAre å sitte i en Tie eller X i seg selv er helt sykt rått! "Fly" forbi en Star Destroyer og høre lyden fra motoren fra ene siden mens du rolig ser deg rundt og SÅ ser du noe i kanten av øyet...JA en fiende på vei mot deg i full fart og du må manøvere unna og ta han... Fy faen så fett. En av de beste PSVR opplevelsene ihvertfall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 26 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: BAre å sitte i en Tie eller X i seg selv er helt sykt rått! "Fly" forbi en Star Destroyer og høre lyden fra motoren fra ene siden mens du rolig ser deg rundt og SÅ ser du noe i kanten av øyet...JA en fiende på vei mot deg i full fart og du må manøvere unna og ta han... Fy faen så fett. En av de beste PSVR opplevelsene ihvertfall. Du bør skaffe deg det på PC nå som det er gratis. Spille det igjen på PC(når du enn har PC vr briller) da vil du se hvor pent det spillet virkelig er. Jeg flyr med full HOTAS og G2 briller. Det er innlevelse as. Bare dra til deg stikka eller bånn gas på thorttle. 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Gunfreak skrev: 26 minutes ago, Chaos_Niddhogg said: BAre å sitte i en Tie eller X i seg selv er helt sykt rått! "Fly" forbi en Star Destroyer og høre lyden fra motoren fra ene siden mens du rolig ser deg rundt og SÅ ser du noe i kanten av øyet...JA en fiende på vei mot deg i full fart og du må manøvere unna og ta han... Fy faen så fett. En av de beste PSVR opplevelsene ihvertfall. Du bør skaffe deg det på PC nå som det er gratis. Spille det igjen på PC(når du enn har PC vr briller) da vil du se hvor pent det spillet virkelig er. Jeg flyr med full HOTAS og G2 briller. Det er innlevelse as. Bare dra til deg stikka eller bånn gas på thorttle. HAr ikke gaming PC for tiden, så må nok leve med PSVR...Helt til min PSVR2 kommer i februar(jepp, karte visst å forhåndsbestille). For se om EA porter spillet til det. HAdde spillt det på nytt da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå