Spillredaksjonen Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Donkey Kong Country 2 var alt en verdig oppfølger burde være Andreas fra Level Up mimrer tilbake til denne klassikeren Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Har faktisk en plast kasse med N64 og tror Super Nintendo, husker ikke hvilke spill jeg har til de en gang(bortsett fra Mario cart, Golden Eye, Perfect dark til N64. Vi bytte lånte jo mange spill på den tiden, så jeg husker ikke hvilke spill jeg hadde og hvilke jeg bare lånte. 2 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Bra spill, men om jeg husker riktig er det ikke uhyre vanskelig? 😳 Tror ikke jeg en gang klarte å komme til siste level 😆 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 19 minutes ago, svenka said: Bra spill, men om jeg husker riktig er det ikke uhyre vanskelig? 😳 Tror ikke jeg en gang klarte å komme til siste level 😆 Tror man det krever sånn dere der barne reflekser, jeg har prøvd DK og DK2 på emulator som voksen og jeg kommer bare ikke forbi noen brett, har blitt for stor og treig, men jeg vet jeg runna DK 1 og 2 back in the olden days. Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Supert klassikerinnslag! DKC2 holder seg fremdeles godt, og SNES er tidløs grafikk. Må vel jeg å sette på vinylsoundtracket når jeg kommer hjem 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Smått utrolig at de klarte å presse SNES'en til det spillet. Grafikk, musikk og gameplay, full pott. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 100% enig og det er det beste i trilogien. Spiller det helst med MSU-1 patch (restaurert ukomprimert cd kvalitet audio). Lenke til kommentar
Fartlitter Skrevet 27. november 2022 Del Skrevet 27. november 2022 SF2, DK, TMNT. For en barndom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå