Gunfreak Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Det begynte i går, når jeg slo på PCen, ville den ikke starte, etter et par førsøk endte det i bios, der jeg ser XMP hadde blitt slått av, jeg slår den på og lagrer og PCen starter fint, men ser at klokka er feil, den viser feil med 2 timer ca. jeg stilte klokka og tenkte ikke mer over det. Så i dag, nøyaktig samme problem, vil ikke starte, inn i bios XMP er av, men overclocken på CPUen er der fremdeles. Starter PCen og nå er klokka feil med 12 timer. Lenke til kommentar
Tangent Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Prøv default BIOS-settings og ta modifikasjonenene bit for bot... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. november 2022 Forfatter Del Skrevet 24. november 2022 26 minutes ago, Tangent said: Prøv default BIOS-settings og ta modifikasjonenene bit for bot... Men PCen funker helt fint om jeg restarter, det er bare etter Pcen har hver av over natta den er sånn, og hvorfor er klokka feil? Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Defekt BIOS-batteri..? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 8 hours ago, Leo_ said: Defekt BIOS-batteri..? enig, det hørse ut som den mest sansynlige feilkilden her 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå