Spillredaksjonen Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Ny trailer viser frem The Witcher 3-oppussingen på nye konsoller Lokker med visuelle og ytelsesbaserte forbedringer, samt nye funksjoner. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Gleder meg! Ble først veldig skuffet når jeg så på videoen. Så hadde jo satt på 480p oppløsning fant jeg ut. Ser fint ut dette 👏 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Ser bra ut! Men jeg synes The Witcher 3 så veldig bra ut til å begynne med så jeg ser egentlig ikke helt nødvendigheten for dette men klager selvsagt ikke over en oppdatering som støtter raytracing.. Kan være en grunn for å plukke det opp igjen og kanskje endelig få rundet spillet.. Jeg tror nok dette er bra fra CD Project red som har slitet litt etter lanseringen av Cyberpunk. Ryktet deres vil forsette å være skadet som følger av den horrible lanseringen. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Peteguy skrev (9 timer siden): Gleder meg! Ble først veldig skuffet når jeg så på videoen. Så hadde jo satt på 480p oppløsning fant jeg ut. Ser fint ut dette 👏 Downgrade!!! 🤣 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Omnia vincit amor skrev (1 time siden): Ser bra ut! Men jeg synes The Witcher 3 så veldig bra ut til å begynne med så jeg ser egentlig ikke helt nødvendigheten for dette men klager selvsagt ikke over en oppdatering som støtter raytracing.. Kan være en grunn for å plukke det opp igjen og kanskje endelig få rundet spillet.. Jeg tror nok dette er bra fra CD Project red som har slitet litt etter lanseringen av Cyberpunk. Ryktet deres vil forsette å være skadet som følger av den horrible lanseringen. Å ja, witcher 3 ser fremdeles bra ut. Men... det ser ikke nytt ut lenger. Det vil det antagelig ikke gjøre med denne oppgraderingen heller, men sier ikke nei takk til ett gratis ansiktsløft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 GrinderX9 skrev (9 minutter siden): Å ja, witcher 3 ser fremdeles bra ut. Men... det ser ikke nytt ut lenger. Det vil det antagelig ikke gjøre med denne oppgraderingen heller, men sier ikke nei takk til ett gratis ansiktsløft Nei uten tvil. Alltid koselig med en oppdatering og da spesielt når det er den beste prisen: gratis. Hjelper nok på salg til de som enda ikke har det. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Må de kjøpes på nytt? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Limbeck skrev (9 minutter siden): Må de kjøpes på nytt? Nei, er gratis Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Limbeck skrev (16 minutter siden): Må de kjøpes på nytt? Noen ganger lønner det seg å lese mer enn overskriften 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. november 2022 Del Skrevet 25. november 2022 Må vel prøve det igjen, har runnet det en gang. Men første 1/3 til første 1/2 går så treigt når man har spilt det før. Syns hele storylinen med the baron er så kjedelig. Lenke til kommentar
JoacimS Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 Gunfreak skrev (På 25.11.2022 den 16.37): Må vel prøve det igjen, har runnet det en gang. Men første 1/3 til første 1/2 går så treigt når man har spilt det før. Syns hele storylinen med the baron er så kjedelig. Helt enig begynte nettopp på nytt og har slitt meg gjennom den epoken. Legger det nå på hylla til denne oppdateringen er ute. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 RRhoads skrev (På 25.11.2022 den 16.24): Nei, er gratis Egentlig sprøtt, når andre tar over 500 for sine oppgraderinger, så jeg hadde ikke reagert om jeg måtte betale 30,- for dette så har de ihvertfall ikke jobbet gratis. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 26. november 2022 Del Skrevet 26. november 2022 leifeinar skrev (52 minutter siden): Egentlig sprøtt, når andre tar over 500 for sine oppgraderinger, så jeg hadde ikke reagert om jeg måtte betale 30,- for dette så har de ihvertfall ikke jobbet gratis. Helt enig der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 27. november 2022 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Gunfreak skrev (På 25.11.2022 den 16.37): Må vel prøve det igjen, har runnet det en gang. Men første 1/3 til første 1/2 går så treigt når man har spilt det før. Syns hele storylinen med the baron er så kjedelig. Hmm, er uenig. Synes hele spillet er magisk - helt fra den første scenen med Vesemir, og elsker White Orchard-delen også. Så mye god stemning, historiefortelling og interessante karakterer. Gleder meg til å spille helt fra starten igjen! Endret 27. november 2022 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. november 2022 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) En litt mindre oppgradering enn jeg hadde håpet på. Litt tegneserieaktig polish. Men alt annet i spillet er fantastisk så det blir nok en gjennomspilling med denne "Deluxe Edition" i desember/jula Er det noe CDPR behersker så er det fantasy fra den tidsalderen. Endret 27. november 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 6. desember 2022 Del Skrevet 6. desember 2022 Hadde håpet Ciri fikk av seg det mest av den stygge svarte sminken rundt øya men den gang ei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå