Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

:cool: Jeg har en volvoPV sport og er snart ferdig med styling, det eneste jeg har igjen er utvendig neon og trekking av tak inni bilen...

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i "fuzzy"(langhåra pels) stoff til å trekke taket med?

En annen ting jeg lurte på er hvor jeg kan få tak i grønnt neonkit til under bilen, ikke sånn puslete men orntli på oppi 40- 50" neonrør...? (Har funnet noe i den duren på powerzone, men de hadde bare blått...)

Takk for hjelpen! :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fant grønnt noenlyskit. Jeg må ha grønn for den indre orginale belysningen er grønn... også passer det bedre til hvit bil.

Har ikke fått noen kommentar på at bilen er harry, folk synes bilen min er helt konge, fremmede kommer bort til meg og kommenterer det... freaky!

Pels passer i bilen, den er stilrein og ikke terning og wunderbaum harry, skulle ha lagt ut bilde men veit ikke åssen jeg får det inn her...

Det er en veteranbil det er snakk om ,ikke en gamme BMW...

Veit fortsatt ikke hvor jeg får tak i pels da... :D

:devil:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
Langhåret pels heter burde vel ikke hete "fuzzy", men "furry", jamført at "fur" betyr pels?

bfisk

Hmm, fuzzy betyr jo hårete, men er det ikke også slang for "gay" mon tro, slik som "skjev"?

Bare unngår å bruke det jeg, for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Langhåret pels heter burde vel ikke hete "fuzzy", men "furry", jamført at "fur" betyr pels?

bfisk

Hmm, fuzzy betyr jo hårete, men er det ikke også slang for "gay" mon tro, slik som "skjev"?

Bare unngår å bruke det jeg, for sikkerhets skyld.

fuzzy=uklar

furry=hårete

Lærte de inget på skolen de da :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...