xrays Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 (endret) Fikk skiftet til retyre dekk med glidelås på xxl i fjor vinter. Så nå skal jeg glide på piggdekk, men får det ikke til. Er det noen spesielle triks?? Fikk glide igjen på den ene siden, men da hang ikke den andre siden med. Regner med at xxl orker å hjelpe meg, men hadde jo håpet på at dette var noe jeg kunne ordne selv. Endret 23. november 2022 av xrays Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Du kan prøve å gnu over stearin på problemsiden, via f.eks et lys/telys. Det er vel ikke mer komplisert at noe gnukk har satt seg i glidelåsen. Men vis du ikke får startet bevegelsen så har du et problem. 1 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Du har tatt luften ut av hjulene først? De vil gi mindre press når de tas på slik jeg ser det på bildene. 1 Lenke til kommentar
xrays Skrevet 23. november 2022 Forfatter Del Skrevet 23. november 2022 AndersT2 skrev (1 time siden): Du har tatt luften ut av hjulene først? De vil gi mindre press når de tas på slik jeg ser det på bildene. Nei men kom til å tenke på at det er sikkert lurt. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 25. november 2022 Forfatter Del Skrevet 25. november 2022 Fikk det til 😊 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå