cnil Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Hei og godkveld For rundt 5 minutter siden, var jeg på toalettet. Og så? - spør dere. Fordi jeg vill vite om andre har opplevd lignende, og kanskje få trøst.. Historien: Etter 3 liter cola på en og en halv time, måtte jeg naturlig nok på do. Faktisk merket jeg at jeg måtte ganske mye på do, så jeg småsprang ned de to etasjene jeg må ned, springer inn på dassen, smeller døra igjen bak meg - og vips - buksa hekter seg i døra, jeg faller med magen rett på dass-skåla og hode i flusheren... Jeg prøver desperat å ta meg for, men ender med hånda halvveis nede i dassen.. Æsj tenker dere? Au tenker jeg... *masere blåmerke* Noen lignende erfaringer? Nei? Endret 12. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) dobbelpost Endret 12. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Derfor har jeg blitt terpet på gang på gang på gang når jeg var liten at lokket skal ned etter en tur med snadden Er en vane nå.. Lokke går alltid ned når jeg er ferdig. Du bør værra glad for at personen før deg huska å trekke opp Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) nei, har ikke hatt noen sånne bissare opplevelser... hvordan gikk det da, herdt slag i magen kan vel være litt uheldig hvis intensjonen var å få urinen oppi doskålen. blåmerkene kan du lett bli kvitt, jeg gikk på Kung Fu for en stund tilbake og da lærte vi at hvis du "drar" blåmerket mot nærmeste ledd så er det vekke dagen etterpå. Dvs. du plaserer tommelen rett ved siden av blåmerket og trykker hardt ned. så "drar" du blåmerket mot nærmeste ledd mens du forsatt har det samme ganske harde trykket på. dette gjentas en god del ganger. btw. det kan gjøre ganske vondt, men det er verdt det... Endret 12. januar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Togo Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Haha, kjipe ting. Bra du ikke datt i dassen etter du hadde gjort ditt.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg tror jeg seriøst må le altså kanskje denne tråden passer bedre i humor? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sorry, men altså, jeg ser det for meg...og det er nesten så jeg legger meg og griner... aldri hørt noen gjøre noe sånt for...ur tha king Lenke til kommentar
lodott Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har greid å sette meg rett på porselenet i halvsøvne, og hoppe opp igjen av kuldesjokk.. men det er det nærmeste jeg kommer... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Sorry, men altså, jeg ser det for meg...og det er nesten så jeg legger meg og griner... aldri hørt noen gjøre noe sånt for...ur tha king Teller signaturen din nå eller? Anyways, jonki, det er jo ganske søppel detta vel? Takk for tippsene med blåmerkene sluffy, og angående hvordan det gikk - jeg fikk alt som skulle oppi dassen der det skulle.. Så ingen våte bukser eller lignende, men kjente det ikke var langt i fra Endret 12. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hmmm eneste gangen eg har trynt ann var når eg skulle dusje. Gikk rett på ræv og rygg da eg "hoppet" i badekaret. Lenke til kommentar
Term Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe har bare hatt opplevelser med badekaret. Trynet rett oppi det flere ganger jeg Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hehe har bare hatt opplevelser med badekaret. Trynet rett oppi det flere ganger jeg Ja, og det er nok vondt. Nå har vi egentlig dusjkabinett, men er litt glatt av og til der. Vanligvis etter jeg har dusja da, så sklir jeg med føttene ut fra dusjen. Først ryggen i veggen og så ræva i gulvet. Auu, ble sittende der ei god stund sist gang, klarte ikke å reise meg. Hadde knekt ryggen om jeg skulle skli andre veien så ryggen kom ut fra dusjen. (dusjen er jo et stykke opp fra gulvet.) Angående toalettet, ser det for meg man ligger litt over doringen og ser ned i skålen. Har nok ikke vært noe uheldig slik da, men klarte å få lokket ned på ryggen, iskaldt, så hoppet bare opp. Heldigvis ikke noe gris... Og lol, verste mareritt er å glemme å låse dodøra. Sitter på dass også kommer en annen inn liksom bakover og låser døra... Haha. Herregud... Ok, han låste ikke døra, men han stengte den jo før han oppdaga meg. EDIT: Skrivefeil Endret 13. januar 2004 av zalo Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det nærmeste jeg kommer er å sette meg rett ned på skåla, uten ramma rundt, for så å tryne i gulvet i en desperat unnamanøver. Det er noe drit å sette seg på ramma. Ellers har jeg noen fine arr et vanvittige tryn i badekar som liten, et over øyet og et under haka. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Tryna oppi badekaret en gang. Skulle på dass og pisse (var bra i farta). Står der og vaier og plutselig så mister jeg balansen og havner sidelengs oppi karet. Merka ingenting (kanskje ikke så rart med tanke på den mengden (m)etanol jeg hadde fått i kroppen Endret 13. januar 2004 av As}{antii Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 * Våknet, skulle tisse, fant alle klærne mine omhyggelig knyttet sammen rundt nedre del av do og brillene i skålen... * Nyttårsorkanen i 1990, naboen satt på utedassen, fløy hundre meter nedover bakken inni utedassen, havnet i avisa da vi tok bilde av ham idet han krøp ut... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 åh herre jemeni for noe historier Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Haha, godt å få seg en latter på en ellers så trøtt skoledag. Heldigvis har jeg ikke opplevd lignende, men jeg måtte faktisk ta hånden ned i dass en gang (mistet en 20kr nedi der ). Stod å vasket hendene i 20 min etterpå. EDIT: Ja, det gikk bra med 20-kroningen Endret 13. januar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hehe, husker at jeg tettet dassen på skolen en gang Der var ikke dassbørste eller sugekopp, så jeg måtte nedi med armene. . . brukte papir til å plukke opp papir for så å trekke ned. Det var motbydlig. Jeg gjorde det fordi vi hadde klasserom rett ved siden av dassen, og jeg nektet å sitte på skolen og kjenne lukten av bæsj sive inn i klasserommet. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hehe, husker at jeg tettet dassen på skolen en gang Der var ikke dassbørste eller sugekopp, så jeg måtte nedi med armene. . . brukte papir til å plukke opp papir for så å trekke ned. Det var motbydlig. Jeg gjorde det fordi vi hadde klasserom rett ved siden av dassen, og jeg nektet å sitte på skolen og kjenne lukten av bæsj sive inn i klasserommet. Haha, den får du en Oscar for! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå