-Siberian- Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Hvordan er muligheten for å få byttet batteri i "eldre" mobiler hvor batteriet i utgangspunktet ikke er tilgjengelig for bytte? I dette tilfellet er det snakk om en Samsung S7 Edge som funker helt fint, men hvor batteriet har passert middagshøyden. Er det slikt som Elkjøp eller andre aktører gjør mens man venter, eller hvordan funker det? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Du kan gjøre det selv. Trenger nok noen små spesialskrujern du kan kjøpe på ebay f.eks. Sende den inn på elkjop blir nok dyrere enn telefonens verdi. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 22. november 2022 Forfatter Del Skrevet 22. november 2022 20 minutes ago, kremt said: Du kan gjøre det selv. Trenger nok noen små spesialskrujern du kan kjøpe på ebay f.eks. Sende den inn på elkjop blir nok dyrere enn telefonens verdi. Jeg har faktisk en pakke med sånne småverktøy for formålet, men litt for redd for å kludre det til når det kommer til stykket Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Tror ikke jeg ville begynt med dette selv. Disse er vel limt sammen så må varmes opp og limes på plass igjen. Mener også å huske at baksiden på den telefonen er av glass og det kan da være lett å knuse den når man skal ta den av. Et kjapt googlesøk viste at dr mobil tar 699 for batteribytte og 2 års garanti. Til den prisen ville jeg ha satt det bort. 2 Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Enig med Cocola her. Har selv byttet batteri på en S7 selv og det innebar mye oppvarming med hårføner og fjerning av bakdeksel. Dette dekselet ble såpass skadet at nytt bakdeksel også måtte handles inn. Såpass mye jobb og kostnad at du kan like gjerne betale en proff 699 for å gjøre det. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 23. november 2022 Forfatter Del Skrevet 23. november 2022 21 hours ago, Cocola said: Et kjapt googlesøk viste at dr mobil tar 699 for batteribytte og 2 års garanti. Til den prisen ville jeg ha satt det bort. Dumt at de ikke holder til i Trondheim da. Vet ikke hvilke andre aktører som eventuelt gjør slikt. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Sjekk med phonerep på StorM Tiller? Ser prislisten deres bare går tilbake til S8, men verdt en sjekk. Tror det er noen flere tilsvarende butikker i Trondheim også. Mener iallefall å ha sett diverse småverksted her og der, men kommer bare på phonerep i farta. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Sjekk Nidaros data. 1 Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 23. november 2022 Forfatter Del Skrevet 23. november 2022 Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå