alexrune Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Noen som vet om det går ann, eventuelt hvor man kan få tak i filtrer, fisheys og annet snacks til HP 850??????? Kameraet har jo gjenger for 55 mm, men de ligger bakenfor selve objektivet, når dette går ut i sin fulle lengde. Skjønner ikke det helt... Er gjengene også bare til pynt eller noe.... Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Ifølge diverse rykter sies det at optikken på HP850 er den samme som på det nyere 945, som igjen skal ha ca samme optikken som på Olympus C740/750 , og da kan du KANSKJE bruke et CLA4 filter pluss linser til dette (www.xd.no fører disse til olympus-kameraene). Merk, dette har jeg ikke fått bekreftet enda, men optikken er særdeles lik når man ser på produktbilder av de forskjellige kameraene. Verdt å sjekke kanskje? Edit: En test av 945 finnes her! Endret 12. januar 2004 av Tacritan Lenke til kommentar
alexrune Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Ifølge diverse rykter sies det at optikken på HP850 er den samme som på det nyere 945, som igjen skal ha ca samme optikken som på Olympus C740/750 , og da kan du KANSKJE bruke et CLA4 filter pluss linser til dette (www.xd.no fører disse til olympus-kameraene). Merk, dette har jeg ikke fått bekreftet enda, men optikken er særdeles lik når man ser på produktbilder av de forskjellige kameraene. Verdt å sjekke kanskje? Edit: En test av 945 finnes her! Takk for svar. Har vært inne og kikket litt på adaptere. Tror jeg tar med meg kameraet til en fotobutikk og prøver dette før jeg bestiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå