xrays Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) 😲Jeg har bodd i diverse andelsleiligheter i årevis så derfor lurer jeg hva kabelTV egentlig koster?????? Tror jeg betaler ca 400 her. Det er inkl husleie. Jeg bare lurer fordi at jeg ser aldri på TV. Og hva om jeg kjøper selveier. Hvor mye må jeg regne med å betale da? 1000 // mnd?????? 👀 Spoiler Endret 21. november 2022 av xrays Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Selveierleilighet er del av et sameie, og innkjøp av TV og bredbånd fungerer identisk som i et borettslag. Slik er det også med kommunale avgifter. Om du derimot kjøper deg en enebolig, og denne ikke ligger i et boligstrøk hvor det er et "antennelag" så må du nok se fort deg å betale rundt 800-1000 kr måneden for TV og bredbånd. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Jeg har bodd i selveierleilighet uten felles tv og bredbåndsavtale, dvs. samme priser som enebolig. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 22. november 2022 Forfatter Del Skrevet 22. november 2022 mobile999 skrev (12 timer siden): Jeg har bodd i selveierleilighet uten felles tv og bredbåndsavtale, dvs. samme priser som enebolig. Som betyr? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 (endret) Telenor: Fra 349 for TV + internett, eller fra 549 uten internett. Pakkene til borettslag inkluderer som regel alle kanalene, som fort blir 1k i måneden. Endret 22. november 2022 av Dubious Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Dubious skrev (1 time siden): Telenor: Fra 349 for TV + internett, eller fra 549 uten internett. ?? Billigere med TV + internett enn bare TV ? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 xrays skrev (13 timer siden): 😲Jeg har bodd i diverse andelsleiligheter i årevis så derfor lurer jeg hva kabelTV egentlig koster?????? Tror jeg betaler ca 400 her. Det er inkl husleie. Jeg bare lurer fordi at jeg ser aldri på TV. Og hva om jeg kjøper selveier. Hvor mye må jeg regne med å betale da? 1000 // mnd?????? 👀 Vis skjult innhold Hvis du aldri ser på TV, så trenger du vel ikke skaffe deg kabel-TV heller. Da er det jo uinteressant hva det koster. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Frank Olsen skrev (Akkurat nå): ?? Billigere med TV + internett enn bare TV ? Jeg ser det var litt unøyaktig skrevet, men det er 349 for TV, + det du betaler for internett. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg prøvde RIks-Tv for 20 år siden, men fant ut at strømme-tjenester var bedre og billigere. Jeg betaler kun for 1 strømme-tjeneste per måned. Finnes også mye gratis å se på, NRK, Filmoteket, og Youtube. Lenke til kommentar
Killer Queen Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Hva er kabel-TV? Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Kjøp bare bredbånd av en leverandør og abonner på Strim. Skikkelig bra greier og nettopp kåret til Norges beste leverandør av TV og strømmetjenester 🙂 Strim | Serier, filmer og TV på ett sted | Strim Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Det er enkelt, hvis du har TV og internett i felles utgiftene så betaler du langt mindre enn hva du gjør for internett alene utenom. Trenger du kjappere internett enn det som ligger i felles kostnadene, så får du en eget deal på tillegget fra leverandøren. Mener å huske vi betalte 279,- i måneden for Altibox i fellesleien vi hadde, da var det TV og 1MB internett (var i 2013 eller noe slikt), var heller ikke så stor kost å få 100MB internett i tillegg fra de. I dag er det vel 100MB som er inkludert. Bor nå i sameie hvor vi er for små til å få til avtale med selskaper, og må betale vanlig pris. Prisen som ligger åpen på nettsidene til leverandørene er det som er for vanlig boliger og de uten felles avtale, men vær obs på at prisene ofte er rabattert det første 1-2 årene, slik at prisene ikke alltid er de som gjelder hele tiden. Har i dag Telenor som er dyre, og vurderer å kvitte meg med TVpakken dems. Men er man som bor, så er trikset når rabatt perioden går ut, å bytte til at abonnentet sies opp, og den andre personen bestiller, så får man ny periode med rabatt. Når vi fikk fiber så betalte vi 850,- for TV og 500MB, og det doblet seg nesten når perioden gikk ut Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Eneboligpris for TV kanalpakke er ca. 400 i mnd. Internett I tillegg på 500 - 1000 avhengig av hastighet man trenger. Hos Telia som jeg har som eneste valg. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 5 hours ago, xrays said: Som betyr? Er det prisen du spør etter? Det har andre skrevet om i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå