Squares Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Hei. For 6-9 mnd siden kjøpte jeg pakker fra USA. (Har 2-3 pakker som kommer før 1. kvartal 2023) Har nå fått en mail fra Express Postal om at pakken er forsinket og jeg må betale penger i NOK for å få utlevert pakken. Tingen er at jeg aldri opplevd dette før når jeg har bestilt varer fra utlandet. Summen passer heller ikke inn. Har alltid betalt toll på utleveringsstedet før. Linken ser litt sketchy ut og nettleseren advarer. Tingen er vel om dette er legit fra en av bestillingene mine eller om det er scam mail? (Flytt gjerne tråden til rett plass om det står på det ) Endret 21. november 2022 av Squares Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Hva med å høre med kundeservice? Lenke til kommentar
Squares Skrevet 21. november 2022 Forfatter Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Har forsøkt, og ingen svar. Har prøvd flere ganger forrige uke og nå i dag. Endret 21. november 2022 av Squares Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Det må jo være scam., men hvorfor tar det så lang tid å få greiene levert? Lenke til kommentar
Squares Skrevet 21. november 2022 Forfatter Del Skrevet 21. november 2022 Pre-order opplegg. Har betalt frakt og alt på en legit god side men har aldri opplevd et mellomstopp som dette. Kan jo være en tilfeldig scam mail. Dette var vanskelig å lukte seg frem til. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Hadde muligens hjulpet på og sagt hvilken side dette er og om du holder musepekeren over "Fra* feltet i mail så bruker ekte adresse og vise seg, viss ikke så trykker du svar, også ser du hva som står i adressefeltet hvor mailen skal til. Er det Amazon? Endret 21. november 2022 av Dragonlove Lenke til kommentar
Squares Skrevet 21. november 2022 Forfatter Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Alt er bestilt fra Walmart. Sporingsnummer jeg fikk fra walmart passer ikke med nr fra Express Postal. Har sendt mail til Walmart nå og håper de kan grave litt for meg. edit: leif Endret 13. mars 2023 av Squares Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Squares skrev (6 minutter siden): Alt er bestilt fra Walmart. Sporingsnummer jeg fikk fra walmart passer ikke med nr fra Express Postal. Emailen er et @ never.com som er ganske aktivt spam mønster om noe. Har sendt mail til Walmart nå og håper de kan grave litt for meg. Det er tvil pga det ser proft ut og. Det er evt den beste scam mailen jeg har sett. Ah, ok, Walmart sender vel ikke direkte til Norge? Da har du vel brukt Jetcarrier,myus el liknende, så da er det de som tar seg av all import osv Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Fikk en henvendelse om det samme (Express Postal) for en uke siden, og da var det Scam. De blir proffere og proffere, og i disse dager venter stort sett ALLE på en eller annen pakke. Så det er lett å bli lurt. 1 1 Lenke til kommentar
Squares Skrevet 21. november 2022 Forfatter Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Takk. Er skeptisk til slikt fra før men kan forstå at folk går rett på. Det klaffer så bra med forrige LEGIT oppdatering. Uten tvil den beste scam mailen jeg har kommet over så langt. Pass på folkens Endret 21. november 2022 av Squares 1 Lenke til kommentar
Åse Auensen Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Nå har jeg fått flere henvendelser fra EXPRESS POSTAL. Er det seriøst? JMC-PREVIEW-TEXTJ» 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Åse Auensen skrev (36 minutter siden): Nå har jeg fått flere henvendelser fra EXPRESS POSTAL. Er det seriøst? JMC-PREVIEW-TEXTJ» Nei, jeg fikk senest en mail i dag om Express Postal og har ikke noen pakker på vei fra utlandet engang, så dette er svindel. 2 1 Lenke til kommentar
oet Skrevet 28. januar 2023 Del Skrevet 28. januar 2023 Jeg får også slike mailer 2-3 ganger i uka, har ikke bestilt noe, så jeg vet jeg ikke venter noen pakke. Har ikke klikket på noen av linkene deres, men prøvde og "klippe" ut sporingsnummer og limte det inn på hjemmesiden til EXPRESS POSTAL. uten at det ble funnet noe. Så dette er nok svindelforsøk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå