ltdata Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 (endret) Har ikke nok kontakter til å koble alt til veggen. Er det trygt eller ok å koble wifi, router, studiohøytalere, TV og bluetoothhøytaler til samme skjøteledning? Dette er en skjøteledning med av/på knapp som jeg kan slå av f.eks når jeg legger meg. Er nok langt unna 1000w som er koblet til den. Den som trekker mest strøm er vel studiohøytalerne som drar 60w. Endret 21. november 2022 av ltdata Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Regner med du mener forgrener. I det minste kjøp en som koster mer enn 100 kroner. Anbefalt å kjøpe med overspenningsvern. Det er ok så lenge det er en forgrener koblet til vegg. Kobler du forgrener til forgrener, eller skjøtekabel så er det en brannfare. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Det skal gå bra. En fordel hvis du kan få festa forgreningen på veggen og organisert kablene så det ser ryddig ut. Du kan derimot ikke hente strøm fra et annet rom eller en annen kurs. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå