Spillredaksjonen Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Rykter om «reboot» for både Ninja Gaiden og Dead or Alive Team Ninja har visstnok planer om en ny start for begge seriene. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Lurer på hvordan dead or alive vil bli med tanke på at den serien for meg er mer dissende pupper enn slåssing. Har ikke spilt spillet fra 2019 da siden jeg aldri synes de var noe særlig. Husker for lenge siden så kom det også volleyballspill som også føltes mer som spill om dissende pupper enn volleyball🤣 Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 DoA var aldri like bra som DoA2. Iallefall sånn det føles. Ellar kanskje det var timing og at vi spilte det ganske mye. Femmern var vel gratis elns på PS3, med muligheter for å laste ned det meste av karakterer? Sant som Eddie sier her også, DoA har vanvittig stor fokus på dissende... fronter enn noe annet. Ekstra merkelig er at du kan kontrollere jiggle i vicory screens med gyroen i kontrolleren. Hadde man kunne kontrolert de veldlige lem slik og, hadde jeg neppe stusset på det, men lenge leve bryster? 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Husker vi var fasinerte av disse frontene i den tiden. Men det holdt ikke i lengden (hmmm ble litt merkelig å si). Ninja gaiden blir for vanskelig for meg. Iallfall når jeg spilte dem på Xbox. Altså de gikk å spille men ninjaer er ikke min ting, så når det i tillegg blir vanskelig går jeg fort lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå