Spillredaksjonen Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Anmeldelse: Sonic Frontiers Sonic Frontiers er overraskende nok et av de beste Sonic-spillene i nyere tid. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Jøss, det var overraskende. Nå er jeg litt spent for et Sonic spill og det er en veldig merkelig følelse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Har sett noen videoer rulle forbi på Facebook og så kult ut, og tøft at det er å få på PC. Lenke til kommentar
Eccer Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Dunkey fikk dette spillet til og se forferdelig ut, morsomt med perspektiv. Men for min del, så ser dette ut som et lunkent AAA spill, no buy. 3 Lenke til kommentar
Tailzo Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Enig. Det er det kanskje det artigste spillet jeg har spilt i år. Vanskelig å legge fra seg også, gøy å bare løpe rundt og finne ting. 2 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Litt som Zelda? Vil det si at det sliter med å engasjere å at det mister sjarmen etter hvert? 1 Lenke til kommentar
Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 Boss-Znakemaster skrev: Litt som Zelda? Vil det si at det sliter med å engasjere å at det mister sjarmen etter hvert? MVP. Lenke til kommentar
ghimzzo Skrevet 22. november 2022 Del Skrevet 22. november 2022 Boss-Znakemaster skrev: Litt som Zelda? Vil det si at det sliter med å engasjere å at det mister sjarmen etter hvert? Nice bait 1 Lenke til kommentar
svenka Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Beste Sonic etter Colours på Wii og Adventure 2 på GC etter min mening! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå