forhelvete Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Skal man gå til fastlegen å få sykmelding eller hvordan funker det nå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7QKwQIfm Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Egenmelding. Lenke til kommentar
xRun Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Hvis en har et mer "moderat forløp" med f.eks. lungebetennelse og redusert kapasitet som kan sitte i noen uker, så får en sykemelding pga. lungebetennelsen. Snakk med legen hvis nødvendig. Endret 20. november 2022 av xRun Lenke til kommentar
forhelvete Skrevet 20. november 2022 Forfatter Del Skrevet 20. november 2022 Nå spør jeg folk som har opplevd dette.. vil legen at man skal komme innom eller kan man få sykmelding via tlfsamtale? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 Via tlf til legekontoret for min del. De ville helst ikke ha meg der! Lenke til kommentar
xRun Skrevet 20. november 2022 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Jeg kunne gjerne fått min uten å komme innom, men ble gitt hastetime pga. kraftig hosting med blod og bedt komme inn. Dro til legen da og fikk bekreftet at jeg faktisk har lungebetennelse, og fikk resept på medikamenter og sykemelding. Endret 20. november 2022 av xRun Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. november 2022 Del Skrevet 21. november 2022 På døren til legekontoret jeg bruker så står det en stor lapp med "Stopp", med tekst under som forklarer at om en har korona skal en ikke komme inn, men ringe til de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå