SimenKo Skrevet 18. november 2022 Del Skrevet 18. november 2022 Hei Har i dag en eldre QNAP 412 med 4 hardisker, denne er treig og støyer en del. Har også en Intel NUC som jeg bruker som Plex-Server for filene som ligger på Qnap. Finnes det en ett "harddisk kabinett" med Raid mulighet som jeg kan koble direkte til Intel Nuc via USB? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. november 2022 Del Skrevet 18. november 2022 Hvis det er en relativt ny NUC så har den vel plenty med USB3-porter, så det burde være enkelt å få koblet på ekstra lagring. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 18. november 2022 Del Skrevet 18. november 2022 Du kan jo til og med ha en thunderbolt port på NUCen om du har riktig modell. Da finnes det en del kabinetter du kan kjøpe og koble rett til over thunderbolt og som er raksere enn USB. Lenke til kommentar
SimenKo Skrevet 18. november 2022 Forfatter Del Skrevet 18. november 2022 Der er 1stk USB-C port som jeg sikkert kan bruke visst jeg finner kabinett som støtter USB-C. Noen som har tips til kabinett med minimum 4stk 3.5" plasser og RAID mulighet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå