Telcontar Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har endelig kvittet meg med floppystasjonen, men HKet mitt krever fortsatt floppy for å oppdatere BIOS. Er derfor kjipt å åpne boksen bare for å koble til en floppystasjon. Så i BIOS at USB portene er bootbare, har noen greid å flashe BIOS ved å bruke en sånn USB minneplugg? Telcontar Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har endelig kvittet meg med floppystasjonen, men HKet mitt krever fortsatt floppy for å oppdatere BIOS. Er derfor kjipt å åpne boksen bare for å koble til en floppystasjon. Så i BIOS at USB portene er bootbare, har noen greid å flashe BIOS ved å bruke en sånn USB minneplugg? Telcontar Er vel bare morro å åpne kabinettet og rote litt rundt vel I teorien skal det vel ikke være noe problem å bruke usb til å boote med når hovedkortet har støtte for dette, men har dog aldri prøvd i praksis. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du vel ikke ALF-F2 alternativet under oppstarten? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Du vel ikke ALF-F2 alternativet under oppstarten? Har ikke testet med den. Nå har jeg nyeste BIOS inne, men tenkte sku kjøpe en billig 32MB pendrive for det formålet. Tenkte bare å høre om noen hadde prøvd seg på noe sånt og lykkes. Telcontar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå