Espen_jobb Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 Har i et par år hatt en RiksTV boks II kjøpt brukt på FINN. Ingen kort installert. Med denne har jeg kun "live" tilgang til NRK 1,2 OG 3. MEN: Boksen er tilkoblet wifi, og via Underholdningsportalen lan jeg søke opp og streame nær sagt en hvilken som helst film, haugevis av serier mm. Disse har jeg fri tilgang til - gratis. Gjennom Info/guide kan jeg 'nesten' i sanntid se alle oppsatte program på haugevis av kanaler, bare jeg velger 'se fra begynnelsen'. Det nytter ikke å se dem 'live' - da kommer opp melding om at jeg ikke har tilgang. Men altså om jeg velger 'se forfra' - da har jeg full tilgang. Er dette normalt? For meg er det jo en gratis gavepakke! Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 17. november 2022 Forfatter Del Skrevet 17. november 2022 Eller er det tidligere eier som på ett eller annet vis betaler for dette via et pågående abonnement? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 (endret) Boksen er kanskje fremdeles pålogget forrige eier, og du har tilgang inntil han endrer passord eller slutter å betale. Endret 17. november 2022 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå