Andrea11100 Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Sitter fast på den siste oppgaven i en innlevering. Er det noen som ønsker å hjelpe meg på denne siste oppgaven? Står litt fast. Kan legge ved bilde. Setter stor pris på litt hjelp! Lenke til kommentar
HW1 Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 Dette kunne jeg relativt godt for ett par tre år siden. Men dette er ikke kunskap jeg har brukt etter jeg var ferdig med skolen. Så merker at dette er langt borte fra meg nå. Dette er den typen kunskap som er veldig spesifikk til studier og ikke brukes av så veldig mange etter at studiet er over. (Og det er også noen antakelser som ikke er riktig i disse modellene. Se LTCM konkursen) Dette læres mye mer for å åpne tankebanene. Og man burde ikke prøve å anvende dette matematisk i praksis. Det er ikke mulig å hjelpe deg uten at du skriver noe om hva du tenker og hvor du spesifikt står fast. Lenke til kommentar
Datata Skrevet 19. november 2022 Del Skrevet 19. november 2022 (endret) Når man er kommet så langt at man studerer økonomi, bør man være fri for særskriving. 😉 Endret 19. november 2022 av Datata Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå