Frank Olsen Skrevet 4. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2022 Salvesen. skrev (1 time siden): Tvilsomt, 2022 blir med stor sannsynlighet en del av topp 10 varmeste målte år. Men at det blir kaldt til tider i arktis er forventet og ikke overraskende. Men at det blir noe rekord år for kulde er svært usannsynlig. Jeg sa ikke noe om 2022, jeg sa at vi får en kald vinter, og mesteparten av den vil ligge i 2023. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2022 Frank Olsen skrev (4 minutter siden): Jeg sa ikke noe om 2022, jeg sa at vi får en kald vinter, og mesteparten av den vil ligge i 2023. 2023 er absolutt forventet i å føye seg i rekken blandt topp 10 år det også. 3 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 4. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2022 Salvesen. skrev (1 time siden): 2023 er absolutt forventet i å føye seg i rekken blandt topp 10 år det også. Tviler på det, men time will tell 🙂 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 4. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2022 Frank Olsen skrev (2 minutter siden): Tviler på det, men time will tell 🙂 El nino er forventet i 23. Time will tell ja, men jeg vet hvor jeg setter mine penger om muligheten for vedding kommer.. 3 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 Hvordan kan temperatur svinginger målt over 172år si noe som helst om trender for temperatur på en stein som har falt igjennom kosmos i 4 500 000 000år? Det skulle jeg ønske noen kunne forklare meg 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 bzzlink skrev (4 timer siden): Hvordan kan temperatur svinginger målt over 172år si noe som helst om trender for temperatur på en stein som har falt igjennom kosmos i 4 500 000 000år? Det skulle jeg ønske noen kunne forklare meg Hadde en kunne målt lengre hadde en jo gjort det Men prøver fra jorden osv gir jo en indikasjon på hva som skjedde lengre bak i tid. 3 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 (endret) 5 minutes ago, Salvesen. said: Hadde en kunne målt lengre hadde en jo gjort det Men prøver fra jorden osv gir jo en indikasjon på hva som skjedde lengre bak i tid. jepp, men det er jo ikke noe forklaring. Selv med is borreprøver, så har man ikke skrapt overflaten en gang (pun intended) av perioden man trenger for å kunne si noe sikkert om de naturlige temperaturvariasjonene? Dette er da altså ikke en påstand fra meg, men et ærlig spørsmål. Har ikke klart å finne noe svar på det Endret 7. desember 2022 av bzzlink Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2022 bzzlink skrev (18 minutter siden): jepp, men det er jo ikke noe forklaring. Selv med is borreprøver, så har man ikke skrapt overflaten en gang (pun intended) av perioden man trenger for å kunne si noe sikkert om de naturlige temperaturvariasjonene? Dette er da altså ikke en påstand fra meg, men et ærlig spørsmål. Har ikke klart å finne noe svar på det Nå driver ikke jeg med slik forskning, men ekspertene mener jo å ha data på temperaturer langt bak i tid basert på prøver og findings. Hvor nøyaktig dette er skal jeg ikke si noe om. Men jeg velger å lene meg mot de skolerte. 3 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 https://verstat.no/2022/12/28/nrk-feil-om-havis/?utm_source=substack&utm_medium=email&fbclid=IwAR1LSub-XnPRLBq9AdwitYA9-xV6AC6ax94Nz9AhlxuTKQD-XMw8puoFfuA Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 28. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Jarmo skrev (3 timer siden): https://verstat.no/2022/12/28/nrk-feil-om-havis/?utm_source=substack&utm_medium=email&fbclid=IwAR1LSub-XnPRLBq9AdwitYA9-xV6AC6ax94Nz9AhlxuTKQD-XMw8puoFfuA Dette er jo noe vi ser omtrent hver eneste dag i MSM. De svelger absolutt alt som kommer fra klimafascistene med hud og hår uten å sjekke om det er hold i påstandene. At havisen i Arktis ikke har minket de siste 12 åra ses klart på disse 2 grafene: 1 Lenke til kommentar
Mercruiser Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 On 11/16/2022 at 7:23 PM, Mag ne said: Og hva så Frank Olsen? Her er en annen observasjon Varmere på Svalbard enn i Oslo onsdag morgen – Siste nytt – NRK Hvorfor skulle dette være oppsiktsvekkende? Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 28. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Mercruiser skrev (1 time siden): Hvorfor skulle dette være oppsiktsvekkende? Tja si det 🙂 I fjor vinter var det mange dager det var kaldere her på Kreta enn i Oslo 🙂 Lenke til kommentar
Mercruiser Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 6 minutes ago, Frank Olsen said: Tja si det 🙂 I fjor vinter var det mange dager det var kaldere her på Kreta enn i Oslo 🙂 Ja, ikke sant. Det blir noe stakkarslig over klimahysterikernes leting etter søkte eksempler. 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Frank Olsen skrev (11 minutter siden): Tja si det 🙂 I fjor vinter var det mange dager det var kaldere her på Kreta enn i Oslo 🙂 Fantastisk, du burde nesten forske på dette altså!🤣 Var sykt kaldt i dag morges også, til og med snø! Selv om det var mildt i går. 4 1 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 28. desember 2022 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Salvesen. skrev (1 time siden): Fantastisk, du burde nesten forske på dette altså!🤣 Var sykt kaldt i dag morges også, til og med snø! Selv om det var mildt i går. Det kalles vær Salvesen 🙂 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Frank Olsen skrev (3 minutter siden): Det kalles vær Salvesen 🙂 Aha du forstår det begrepet du også altså😅 4 Lenke til kommentar
Mercruiser Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 On 12/7/2022 at 4:18 PM, Salvesen. said: Nå driver ikke jeg med slik forskning, men ekspertene mener jo å ha data på temperaturer langt bak i tid basert på prøver og findings. Hvor nøyaktig dette er skal jeg ikke si noe om. Men jeg velger å lene meg mot de skolerte. Her er 700 eksperter som mener noe annet - deriblant flere norske. "There is no climate emergency". https://clintel.nl/wp-content/uploads/2019/09/ED-brochureversieNWA4.pdf Kanskje du burde utvide horisonten over "skolerte" du lener deg mot? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Mercruiser skrev (8 minutter siden): Her er 700 eksperter som mener noe annet - deriblant flere norske. "There is no climate emergency". https://clintel.nl/wp-content/uploads/2019/09/ED-brochureversieNWA4.pdf Kanskje du burde utvide horisonten over "skolerte" du lener deg mot? Jeg forholder meg til majoriteten, ikke ett lite knippe betalte forskere via cock Brothers 3 Lenke til kommentar
Mercruiser Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 1 minute ago, Salvesen. said: Jeg forholder meg til majoriteten, ikke ett lite knippe betalte forskere via cock Brothers Du mener "majoriteten" av hva MSM velger å fremheve? Fortsett gjerne med det. Enkle og lett påvirkelige mennesker søker som kjent enkle forklaringer. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 (endret) Mercruiser skrev (14 minutter siden): Du mener "majoriteten" av hva MSM velger å fremheve? Fortsett gjerne med det. Enkle og lett påvirkelige mennesker søker som kjent enkle forklaringer. Nei jeg mener majoriteten av forskere. Aha jeg er ett enkelt menneske altså? Tipper jeg er langt mer avansert enn deg... Endret 28. desember 2022 av Salvesen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå