Robban14 Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Hei! Skal kable opp "gutterommet", er det så enkelt at jeg kan legge en nettverkskabel fra ruter til en svitsj oppe på loftet for å så kable videre til tv, pc osv? Endret 16. november 2022 av Robban14 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Så enkelt ja.. Har to åtte ports switcher ved pc og to ved tv her.. 🙂 (Vil ikke ha brede switcher!) Lenke til kommentar
NULL Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Ja. I mitt tilfelle la jeg kabel via loftet og inn til en bod i huset og har svitsjen er, så går kablene opp på loftet igjen. Du kan også koble svitsj i svitsj. F.eks. har jeg en egen svitsj på kontoret og egen i tv-benken. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 3 hours ago, Robban14 said: er det så enkelt at jeg kan legge en nettverkskabel fra ruter til en svitsj oppe på loftet for å så kable videre til tv, pc osv? This is the way. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå