Gå til innhold

Bilder av Raidmax 868

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjort det, funker fortsatt ikke:/

Greier heller ikke og få de USB og HodeTelefoner modulene forran til og fungere:/

Derfor jeg trenger bilder... :)

Ehm...du må vell helst titte i manualen til hovedkortet ditt....

Men en ting som irriterer meg er at når jeg kobler til lyd å mikrofon pluggene i front kan jeg ikke bruke dem som er bak på hovedkortet :roll:

Men skal se om jeg kan få noen bilder i morgen...

ble litt sent nå :sleep:

Lenke til kommentar
Gjort det, funker fortsatt ikke:/

Greier heller ikke og få de USB og HodeTelefoner modulene forran til og fungere:/

Derfor jeg trenger bilder... :)

snu de der kontaktene istdedet for å plugge di med skrifta opp så prøm med skrifta ned....det funka til meg :):yes:

Lenke til kommentar
Msi :wow:

Edit: Ser du har samme Hk, men står hvertfall annerledes her.

msi KM4M??

Ja, det står litt litt forskjellig, men ikke så at jeg ikke klarte å få noen simple ledninger på plass :laugh::p *mobbe*

Jobber enda med de bildene....

Må først få tilbake mitt digi :ermm:

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Det er en raidmax psu.. tror ikke de selges i norge.

Bestillte rett etter de hadde fårr kabinettene inn så de hadde sikkert ikke oppdaget at kabinettetene var med psu (de=microplex)

Den hadde de vel glemt å demontere da, har sett andre kab som selges i utlandet med stforsyning men i Norge uten. Lurer på om de demonterer den og selger de separat for å tjene mere penger.

Virker jo litt rart om du ser på en fortron/source så koster denne 595.- kr for en på 350 w, ser du da feks på psdata selger de Apoen H600B med samme stforsyning til 745.- det vil si at kab da bare skulle koste 150.- kr, her er det noe som ikke stemmer helt. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...