Staalkontroll Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Satte vertfall det på her som det alltid skal gjøres Kan komme med noe mere detaljert bilde vist du ønsker... Endret 4. april 2004 av haddis Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan komme med noe mere detaljert bilde vist du ønsker... Det hadde vært fint Prøvd det der jeg også, blir det noe problem når man har 2Hd'er? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan komme med noe mere detaljert bilde vist du ønsker... Det hadde vært fint Prøvd det der jeg også, blir det noe problem når man har 2Hd'er? Skulle jo ikke vært no problem....... Men kan komme med bilder i løpet av dagen.... Må bare komme meg hjem først Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Det er ikke noe problem med 2 harddisker. Se i installasjons manualen for hovedkortet, der står det hvor du skal koble til hdd-lysene. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Gjort det, funker fortsatt ikke:/ Greier heller ikke og få de USB og HodeTelefoner modulene forran til og fungere:/ Derfor jeg trenger bilder... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Gjort det, funker fortsatt ikke:/Greier heller ikke og få de USB og HodeTelefoner modulene forran til og fungere:/ Derfor jeg trenger bilder... Ehm...du må vell helst titte i manualen til hovedkortet ditt.... Men en ting som irriterer meg er at når jeg kobler til lyd å mikrofon pluggene i front kan jeg ikke bruke dem som er bak på hovedkortet Men skal se om jeg kan få noen bilder i morgen... ble litt sent nå Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Gjort det, funker fortsatt ikke:/Greier heller ikke og få de USB og HodeTelefoner modulene forran til og fungere:/ Derfor jeg trenger bilder... snu de der kontaktene istdedet for å plugge di med skrifta opp så prøm med skrifta ned....det funka til meg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hm ja, men problemet er at jeg ikke vet hva som er hva. Kablene heter joh noe annet enn det som står i manulen:/ *vente på bilde* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hm ja, men problemet er at jeg ikke vet hva som er hva.Kablene heter joh noe annet enn det som står i manulen:/ *vente på bilde* Hva heter dem i manualen ?? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Msi Edit: Ser du har samme Hk, men står hvertfall annerledes her. Endret 5. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Msi Edit: Ser du har samme Hk, men står hvertfall annerledes her. msi KM4M?? Ja, det står litt litt forskjellig, men ikke så at jeg ikke klarte å få noen simple ledninger på plass *mobbe* Jobber enda med de bildene.... Må først få tilbake mitt digi Endret 5. april 2004 av haddis Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Det er en raidmax psu.. tror ikke de selges i norge.Bestillte rett etter de hadde fårr kabinettene inn så de hadde sikkert ikke oppdaget at kabinettetene var med psu (de=microplex) Den hadde de vel glemt å demontere da, har sett andre kab som selges i utlandet med stforsyning men i Norge uten. Lurer på om de demonterer den og selger de separat for å tjene mere penger. Virker jo litt rart om du ser på en fortron/source så koster denne 595.- kr for en på 350 w, ser du da feks på psdata selger de Apoen H600B med samme stforsyning til 745.- det vil si at kab da bare skulle koste 150.- kr, her er det noe som ikke stemmer helt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Enig der jah... Om jeg så måtte betalt 500 kr mer for et raidmax kabbis hadde det ikke gjort meg noe.... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg fikk det til jeg, hadde bare montert HDD led på feil plass ja. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Samme her, eller måte snu den motsatt vei, av hva den egentlig skal. Men nå er jeg like langt, greide og ryke den blå ledningen, så da mistet jeg det blå lyset også. Doh. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Samme her, eller måte snu den motsatt vei, av hva den egentlig skal.Men nå er jeg like langt, greide og ryke den blå ledningen, så da mistet jeg det blå lyset også. Doh. Uflaks... Men ikke no problem å fikse det Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Samme her, eller måte snu den motsatt vei, av hva den egentlig skal.Men nå er jeg like langt, greide og ryke den blå ledningen, så da mistet jeg det blå lyset også. Doh. du må være mer forsiktig Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vet! Ting som er herpet dette året:, En Cpu,Psu,Hk, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå