Spaniolen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ja...det følger med 4 vifte skruer med i kabinettet... det vil si at du må bruke 2 på hver vifte får å få festa 2 vifter... ikke bra... hehe Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Kjøper du ekstra vifter følger det som oftest med ekstra skruer.. Tror det er lurt å bruke stikksag for å skjære ut i front, jeg brukte multiverktøy og da fløy skjære-bladene i alle kanter. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hadde det vert tøft å skjære ut en kunstnerisk Z på den andre siden av kabinettet og hatt en rød kathode bak? Endret 31. mars 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hadde det vert tøft å skjære ut en kunstnerisk Z på den andre siden av kabinettet og hatt en rød kathode bak? Det tror jeg ja prøv å få noen bilder hvis du jør det da Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Nikkors kabinetten foran 2 vifter må kjøpe Viftefeste vibrasjonsisolerende Har ikke Raidmax selv, har lyst på Endret 2. april 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
dafflaff Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvordan får dere en 120mm vifte der? Kutter dere litt på HDD plassene også? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Fulgte med skruer til meg også, men de funker ikke så veldig bra. Kommer dermed til å kjøpe spesial monterings "skruer". Jeg lurer også på dette med LED's i de "brikkene" over og under Z'en skal det være lys der? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Fulgte med skruer til meg også, men de funker ikke så veldig bra. Kommer dermed til å kjøpe spesial monterings "skruer".Jeg lurer også på dette med LED's i de "brikkene" over og under Z'en skal det være lys der? Jepp....det er HD lyset , begge...asså over og under Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det røde "flekkene", får ikke lys der jeg! How? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det røde "flekkene", får ikke lys der jeg!How? da har du sikkert kobla HDD led kablen feil. Tror det er det jeg også har gjort. Får prøve å fikse. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Oki skal prøve, sender du meg PM eller bilde når du har fått fikset det? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Håper dere tenker på de røde "greiene" over Z som lyser blåtT? Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som vet om det går an å få plass til både 120mm vifte og radiator i front? (har den gammle typen med plass til 4x 80mm vifter) Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Er det virkelig noen som syns slike raidmax og TT kabinetter er kule? Jeg syns det er utrolig teit å ha sånn med ferdig innsatt vinduet, og moddet.. kanskje greit å ha raidmax om man vrir om på hele dritten.. Jeg holder på mitt motto Gjør det selv - Eller ingenting. OG skaff ett kabinett ingen andre har? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er det virkelig noen som syns slike raidmax og TT kabinetter er kule? Jeg syns det er utrolig teit å ha sånn med ferdig innsatt vinduet, og moddet.. kanskje greit å ha raidmax om man vrir om på hele dritten.. Jeg holder på mitt motto Gjør det selv - Eller ingenting. OG skaff ett kabinett ingen andre har? Å denne dette ville du si fordi?? Vell, ikke akkurat riktig plass å uttale seg Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) lyser rødt her Kan du sende bilde av det? Må de røde lysene ha strømkabel, som den Z'en trenger? Nettopp den jeg ikke finder... Edit: Har du bilde av hvordan du koblet det, hadde det vært supert:) Endret 4. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 lyser rødt her Kan du sende bilde av det? Må de røde lysene ha strømkabel, som den Z'en trenger? Nettopp den jeg ikke finder... Edit: Har du bilde av hvordan du koblet det, hadde det vært supert:) Hmm se om jeg finner no bilde.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå