Gå til innhold

Bilder av Raidmax 868

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bestillt det raidmax kabbiset, men en ting jeg ikke likte er at de viftehullene så ikke akkurat ut som om at det kommer så mye luft ut av, er jo bare masse sånne småe hull, og det fører jo bare til mere bråk og mindre luft gjennomstrømning. Men når jeg så bilde av kabbiset på microplex sine sider så ser det ut som om at hullene der vifta skal stå er like store som de som er på chieftech kabbinettene ? noen som kan bekrefte dette ?

Lenke til kommentar

Hm, de som blåser luft ut bak?

De er vel endel mindre, tok et bilde at mitt.

Har også rivd av grillen på psu'en som var litt liten, selv om det ikke ble fult så vellykket.

Pluss at jeg har tatt vek Z'en i vinduet, syns den ble for stor til det lille vinduet.

Raidmax2k.JPG

Lenke til kommentar

tenkte på hvordan hvordan hullene er der originalt... regner med de ser likens ut som de bak. En ting jeg ikke sjønner er hvorfor kabbinett produsentene absolut må lage så småe hull ? :) men men, ser ut som om at jeg må fram med stikksaga når jeg har fått kabbiset i hus :)

Lenke til kommentar
hvordan er grillene i fronten ?

De er mega små, tror du må skjære litt for bedere luftflyt.

Som nevnt over^^^.

Har du puttet den ene kabinett viften inn i cpu?

Sist jeg prøvde å moddde en PSU sa det poff

Ja, men tror det holder vært sånn i et par måneder.

Sitter en Qtec 300watt der og den bråker joh noe så sykt.

Men grela så mye de tåler, en gang stoppet viften på psu i 3 timer, når jeg kom hjem luktet det svidd og psu var drit varm.

Skrudde av pc'en i et par timer, og den funket helt fint etter på. :)

Lenke til kommentar
tenkte på hvordan hvordan hullene er der originalt... regner med de ser likens ut som de bak. En ting jeg ikke sjønner er hvorfor kabbinett produsentene absolut må lage så småe hull ? :) men men, ser ut som om at jeg må fram med stikksaga når jeg har fått kabbiset i hus :)

Kan ta noen bilder til deg nå, bare vent litt ;)

Lenke til kommentar

såpass... nei det der holder ikke :) *finne framstikksaga* :yes:

hmmm...jeg leste på microplex sia at viftene i front ikke kunne festes med vanlige skruer.... følger det med noe med kabbiset som man kan feste dem med da ?

Lenke til kommentar

heh, sitter og studerer bilde av kabbinettet nå... synd egentlig at bilde skal lyve... hvis man studerer det så ser det faktisk ut som om at "luftehullene" til viftene er identiske til de som er på i originale chiefteck kabbinettene :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja, men tror det holder vært sånn i et par måneder.

Sitter en Qtec 300watt der og den bråker joh noe så sykt.

Men grela så mye de tåler, en gang stoppet viften på psu i 3 timer, når jeg kom hjem luktet det svidd og psu var drit varm.

Skrudde av pc'en i et par timer, og den funket helt fint etter på. :)

Det var ikke varme som "drepte" PSU'det var dårlig loddearbeid av meg :blush: .

Men PSU virker ennå. Trengte bare bytte sikring i den :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...