Nikkor Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Nå har jeg koblet ut viften i sidedøren fant ut at bråkte mye mere enn noe annet i maskinen min. Kobler den heller inn igjen på Lan og når jeg syns det blir litt mørk og kjedelig på rommet mitt De andre er helt stille omtrent, lurer på hvorfor:/ Kanskje fordi den ikke har sånn Temp Auto greie på seg. Jeg tok også den andre kabb viften som kjøler ut og koblet den til Strømforsyningen, det funker helt fint nå Nå kan jeg endelig sove med pc'en på Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) no har jeg merket en ting på det gule raidmax kabbiset dere vet at på bildet på microplex så er det de to halv månene over den blåe Z'en rød? til meg re den sølv/transparent.... why? er det noen leds som manlger eller er det bare kødd på bildet? er ikke her så mye no får tida...har nettop opperert så jeg ligger for det meste i sengen min...sykmeldt i 3 uker...weeee... artig Endret 13. mars 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 no har jeg merket en ting på det gule raidmax kabbisetdere vet at på bildet på microplex så er det de to halv månene over den blåe Z'en rød? til meg re den sølv/transparent.... why? er det noen leds som manlger eller er det bare kødd på bildet? er ikke her så mye no får tida...har nettop opperert så jeg ligger for det meste i sengen min...sykmeldt i 3 uker...weeee... artig Litt rart Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) jah... jeg har enda ikke funnet ut hvorfår den ikke er rød.... syns det er veldig rart jeg... hvordan er det med vannkjøling i dette kabinettet da tru?? er det plass? Endret 13. mars 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
GSM Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 hvordan er det med vannkjøling i dette kabinettet da tru?? er det plass? Jobber med saken Flyttet på hd og floppy holderene slik at det er plass til en hydo pumpe ved siden av de. Må finne en glup plassering av radiatoren nå.. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 (endret) okei:) kom med bilder hvis du har cam. da jeg har jo egentlig plenti med plass forjeg har kunn 1 kort installert i kab. og en hdd og en floppy.. vanntanken hadde jeg tenkt å montere i 2 stk 5 1/2" bays med denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34902 ... og denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC34202 men så har jeg sett på dette settet da..http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=H2022501B er dette bra??? Endret 13. mars 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
GSM Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Må finne drivere til kameraet først. lillesøsteren min er på tur med det eneste skikkelige digital kameraet så jeg må bruke det gamle. jeg holder på å lage en slik tank da den bare bruker 1 5,25 slot. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 okei... hehe... ser jo bra ut den...håper den blir like bra som den ser ut.... kanskje jeg skal lage meg en slik en jeg oxo... jaja.. lykke til Lenke til kommentar
GSM Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Her er et bilde. Jeg har flyttet floppy og hd holderene litt mot høyre for å lage plass til hydor pumpen Det går desverre ikke ann å ha diskettstasjon i kabinettet mer, men jeg bruker andri diskett stasjonen allikevel. Frontdekslene som sitter foran skal jeg lage om til bryter panel og termometer. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 lurt... må vel kanskje jør d jeg oxo når jeg har kjøpt vannkjøling men da stikker jeg og legger meg...hejdå ppl tastes i morgen Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Har nå satt i en 120mm m/ røde leds, i fronten. Det var litt slit, måtte sjære vekk ganske mye, men det ble bra til slutt. Anbefaler alle å sette inn en 120mm i stede for 2 80mm. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Har nå satt i en 120mm m/ røde leds, i fronten. Det var litt slit, måtte sjære vekk ganske mye, men det ble bra til slutt. Anbefaler alle å sette inn en 120mm i stede for 2 80mm. Bilde? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ja, det hadde vært stilig Lenke til kommentar
dopus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 i de testene det vises til i innleggene her...så har kabinettet wbp mens de på multiplex manler p`en tror P`en står for piano..tror ikke de fra multiplex har pianolakk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Piano lakk....jo Endret 26. mars 2004 av haddis Lenke til kommentar
dopus Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 lurer på å kjøpe et slikt kabinett.. hvilken farge tar seg best ut av de som er tilgjenglige. Er fargen like matt som den ser ut på bildene på microplex? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 lurer på å kjøpe et slikt kabinett.. hvilken farge tar seg best ut av de som er tilgjenglige. Er fargen like matt som den ser ut på bildene på microplex? Microplex bildene er ganske dårlige. Søk etter noen tester Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 i de testene det vises til i innleggene her...så har kabinettet wbp mens de på multiplex manler p`en tror P`en står for piano..tror ikke de fra multiplex har pianolakk jupp....det er pianolakk på de hos komplett jo Lenke til kommentar
dopus Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 komplett..fant ikke de kabinettene hos komplett jeg?!?! Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 hehe...vet... jeg merka først nå at jeg hadde skrevet komplett.no...tenker litt for mye på di...hehe mente microplex.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå