Gå til innhold

Bilder av Raidmax 868

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det har komt noen forandringer etter den nye leveringen.

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med mitt. Systemtemperaturen ligger på 34 grader med mitt AMD64 system, og Xedge har ikke peil..

Han er bare sinsykt mesunnelig på kameraten

JAJa tro det... Tror at mitt TT Xaser er en del bedre enn det Dritt kabinettet RaidMax....hehe :D:laugh:

Sjokk du har Xaser... hvordan i huleste visste jeg det fra før av.... *lure* :roll:

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe meg et sånt et.

Noen som har en annbefaling om hvilken farge jeg skal kjøpe.

Grønn og gul ser ganske fete på microplex sine sider, men er kansje ikke så fete egentlig?

jeg har den gule... det som er synd er fronten...plast...og den gule fargen på fronten er ikke den samme som resten av kabinettet... men den er kul

:)

go for the yellow

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe meg et sånt et.

Noen som har en annbefaling om hvilken farge jeg skal kjøpe.

Grønn og gul ser ganske fete på microplex sine sider, men er kansje ikke så fete egentlig?

jeg har den gule... det som er synd er fronten...plast...og den gule fargen på fronten er ikke den samme som resten av kabinettet... men den er kul

:)

go for the yellow

Det burde hvert en lov mot å lage 6 akkuratt like kule kabinetter :realmad:

Synes den gule er fet, har du noen bilder?

Lenke til kommentar

Sølv saken er tøffest :p:D .

Den har jeg.

Har desverre ikke noen bra bilder da det er ganske demontert akkurat nå

(holder på med vannkjøling :D ).

Men her er i allefall et bilde tatt rett etter jeg fikk kabinettet. Det ser litt annerledes ut nå :D

Lenke til kommentar

Jeg synes plassen er helt grei. Ikke for trangt, men det er ikke stort og romslig heller. Det kjølerbra hvis du har f.eks en 12cm vifte i front.

Det har plass til 5 stk hardisker :D. noe som er ganske bra for et såppas lite kabinett.

Lenke til kommentar

Syns Raidmax er en billig etterligning av TT Xaser kabinettene. Men for den prisen er det et helt greit kabinett.

Om dere sier Xaser suger så vil vi helst ha argumenter og ikke bare 14is sleng, samme gjelder for Raidmax.

Ja jeg har Xaser III kabinett og syns det funker bra, mye utstyr (bla viftestyring, temp måler og 7 vifter merk STILLE). Så om du trenger en del ekstrautstyr så er Xaser kabinettet nok bedre enn Raidmax :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...