GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Men det er ikke grenser for hvor mye du kan modde videre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tror det har komt noen forandringer etter den nye leveringen. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med mitt. Systemtemperaturen ligger på 34 grader med mitt AMD64 system, og Xedge har ikke peil.. Han er bare sinsykt mesunnelig på kameraten JAJa tro det... Tror at mitt TT Xaser er en del bedre enn det Dritt kabinettet RaidMax....hehe Sjokk du har Xaser... hvordan i huleste visste jeg det fra før av.... *lure* Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Xegde er på ferie han Så vi slipper å høre på han på en stund Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Da er Raidmax kabinettet i hus jippii... litt labert at fronten ikke er av alu og samme finnish som resten av kabinettet... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har lyst til å kjøpe meg et sånt et. Noen som har en annbefaling om hvilken farge jeg skal kjøpe. Grønn og gul ser ganske fete på microplex sine sider, men er kansje ikke så fete egentlig? Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har lyst til å kjøpe meg et sånt et.Noen som har en annbefaling om hvilken farge jeg skal kjøpe. Grønn og gul ser ganske fete på microplex sine sider, men er kansje ikke så fete egentlig? jeg har den gule... det som er synd er fronten...plast...og den gule fargen på fronten er ikke den samme som resten av kabinettet... men den er kul go for the yellow Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har lyst til å kjøpe meg et sånt et.Noen som har en annbefaling om hvilken farge jeg skal kjøpe. Grønn og gul ser ganske fete på microplex sine sider, men er kansje ikke så fete egentlig? jeg har den gule... det som er synd er fronten...plast...og den gule fargen på fronten er ikke den samme som resten av kabinettet... men den er kul go for the yellow Det burde hvert en lov mot å lage 6 akkuratt like kule kabinetter Synes den gule er fet, har du noen bilder? Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) joda... men jeg har ikke lagt di ut end a da... blir vel snart... der er di lagt ut:) http://www.spaniolen.com/pcn.htm Endret 5. mars 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
GSM Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Sølv saken er tøffest . Den har jeg. Har desverre ikke noen bra bilder da det er ganske demontert akkurat nå (holder på med vannkjøling ). Men her er i allefall et bilde tatt rett etter jeg fikk kabinettet. Det ser litt annerledes ut nå Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Noen som har bilder av den grønne? Liker den Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Tror jeg har bestemt meg for den svarte. Siden det ikke følger med vifter til de to plassene foran lurer jeg på om jeg skal kjøpe to sånne. Er de greie? Endret 6. mars 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tror jeg har bestemt meg for den svarte.Siden det ikke følger med vifter til de to plassene foran lurer jeg på om jeg skal kjøpe to sånne. Er de greie? eller hvorfår ikke bore hull til 120mm vifte da? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Tror jeg har bestemt meg for den svarte.Siden det ikke følger med vifter til de to plassene foran lurer jeg på om jeg skal kjøpe to sånne. Er de greie? eller hvorfår ikke bore hull til 120mm vifte da? Finner ingen 120mm med leds Hadde tenkt meg det Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet767.htm der har du en 120mm med led... Endret 6. mars 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Vurderer å kjøpe det kabinettet der jeg også, men hvordan er det med plassen i det? og hvordan er kjøle prestasjonene? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg synes plassen er helt grei. Ikke for trangt, men det er ikke stort og romslig heller. Det kjølerbra hvis du har f.eks en 12cm vifte i front. Det har plass til 5 stk hardisker . noe som er ganske bra for et såppas lite kabinett. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet767.htm der har du en 120mm med led... Har egentlig lite lyst til å sage i et så fint kabbis Det er jo en annen webshop så da blir det mer porto også Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Syns Raidmax er en billig etterligning av TT Xaser kabinettene. Men for den prisen er det et helt greit kabinett. Om dere sier Xaser suger så vil vi helst ha argumenter og ikke bare 14is sleng, samme gjelder for Raidmax. Ja jeg har Xaser III kabinett og syns det funker bra, mye utstyr (bla viftestyring, temp måler og 7 vifter merk STILLE). Så om du trenger en del ekstrautstyr så er Xaser kabinettet nok bedre enn Raidmax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå