GSM Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Men xtaser koster blod og er ikke sååååå bra. Raidmax er billig, ser tøft ut, og det er en del plagsomme lting som er gøy å forbedre . Og det at det allerede har et fett utskjært vindu er da bare et pluss? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Helt enig GSM! Xedge er litt lost.. Endret 23. februar 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
GSM Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 I alle fall litt barnslig. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 TT Xaser er noe av det styggeste du kan få.. Det er så forferdelig å se på at det er helt tragisk.. Noen praktiske funskjoner men ingenting annet.. Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Xedge, Xedge..............Xedge Du har et utrolig teit navn *Xedge-wtf?* gå å les retningslinjer din idiot. Har du noen syke motforestillinger mot Raidmax kabinett?) Er selv venn av Marius_Ev, og da han fikk sitt Raidmax kabinett (nylig) ble jeg imponert da han kun måtte gi 500 -lappen. TT Xaser????????????????????????????????????????? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Xedge, Xedge..............XedgeDu har et utrolig teit navn *Xedge-wtf?* gå å les retningslinjer din idiot. Har du noen syke motforestillinger mot Raidmax kabinett?) Er selv venn av Marius_Ev, og da han fikk sitt Raidmax kabinett (nylig) ble jeg imponert da han kun måtte gi 500 -lappen. TT Xaser????????????????????????????????????????? DU e genial Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Så det kabinettet er verdt å kjøpe hvis man har dårlig råd? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Så absolutt Men jeg anbefaler å lage hull til en 12cm vifte i front for bedre kjøling og mindre støy. Endret 29. februar 2004 av GSM Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) En del sent, men her har dere mitt Endret 29. februar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 samtidig som det ser ut som en leke så ser det profft ut er vel ikke så vanskelig å lage hull til 12cm vifte??? jeg har bestilt den i gult nå... så den kommer vel snart tenker jeg? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ikke noe problem å lage hull til 12 cm viften. . Det er bare å bruke stikksag og sage ut et hull på ca 11x 11 cm. Det gjør ikke noe om det blir stygt da det kommer til å være bak et deksel uansett Det som kan være litt stress er å få viften på plass . Har en 12 cm led vifte dfa 3dfxcool. Lyser fett gjennom rillene i front Hvis det er mange skrivefeil er det forsi jeg er trøtt Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Fuderer selv på å kjøpe dette kabinettet, trenger vel bare en 120mm vifte i tilleg Og selvfølgelig lage hull til den Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 blir nok papst vifte jah... så jeg får legge til noen leds selv...har d fra før.. kjøpte et par spyledyser til bilen min... men har solgt bilen så jeg kan bruke di ledsa... di er knall... og seff så er di blå farge Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Har nå sprayet det rødet på fronten av mitt sorte raidmaxkabinett med sølv dekorspray. Det blir så mye finere enn når det var rødt. Men det tar sinsykt lang tid før det tørker.. Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) har raidmax kabinettet lufte hull får psu på topp plata slik som denne? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SF201T3C og... d står at den ikke kommer med psu... jør den ikke det? har hørt at den jør det? ikke farlig om den ikke jør det... har 400W q-tech psu gold edition w/dual fan bråker litt vel mye egentlig Endret 4. mars 2004 av Spaniolen Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den har ikke luftehull på topp for psu. Den kommer ikke med PSU, den gjør ikke det. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 di ser ganske fete ut(som på bilde ca.) men det er jævlig kjit med ferdig mod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå