Gå til innhold

Bilder av Raidmax 868

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var kabinettet i hus. Fikk likegreit med en 420W psu i kabinettet.

Sier ikke nei-takk. I utlandet selger de Raidmax kabinettene med 420W PSU så microplex har sikkert ikke oppdaget det enda.

Vil dere ha et rått kabinett med 420W PSU til 500kr så kjøp nå!

Merket at det har komt noen endringer på kabinettet feks at det bare er plass til 2 vifter foran ikke fire.

...du må gjerne fortelle oss HVOR i utlandet vi kan få tak i det kabinettet med 420W psu til 500kr... :)

q-tech psu?

Lenke til kommentar

Jeg lurer litt på om det er plass til 2 eller 4 vifter forran? jeg har nemelig sett steder der det står 2 vifter, og andre steder der det står 4. også har jeg sett bilder med den stangen som holder oppe PSU'n og bilder uten den. så er det flere versoner av samme tower?

jeg har også sett der døre går hver sin vei.

Så jeg er sikelig usikker på hva jeg vil få fra microplex eller andre steder.

Lenke til kommentar
Jeg tror det har komt noen forandringer etter den nye leveringen.

Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med mitt. Systemtemperaturen ligger på 34 grader med mitt AMD64 system, og Xedge har ikke peil..

Han er bare sinsykt mesunnelig på kameraten

JAJa tro det... Tror at mitt TT Xaser er en del bedre enn det Dritt kabinettet RaidMax....hehe :D:laugh:

Lenke til kommentar

Det er kommet forandringer på kabinettet.

Det er nå bare 2 vifteplasser framme i kabinettet, ikke fire som dat var før.

Hele oppbygningen er forandret.

Jeg syntes forandringene de har gjort var med på å trekke ned på kabinettet. :thumbdown:

Det var mange som kjøpte det bare på grunn av den gode luftgjennomstrømningen.

Det ''gamle'' innvendige designet var mye bedre :yes:

Endret av -Fox-
Lenke til kommentar

Kjøpte nettop det raimax kabinettet. det ser sykt fett ut :thumbs: , men jeg hadde litt problemer med kjølingen i begynnelsen. Saget hull til in 120mm vifte i front, og skaffet meg et sunbeam "friskluftsrør" til cpu så ble det bra :D .

Ps!! dette kabinettet bør ikke kombineres med Abit AN7 hovedkort da det er nesten umulig å få plass til cpu kjøleren :no: .

Edit: Jobber med å stappe vannkjøling inn i kabinettet nå. Kan poste bilder når (hvis :blush: ) jeg blir ferdig.

Endret av GSM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...