gwandarion Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 kan maile bilder om ønskelig.... Lenke til kommentar
gwandarion Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 by the way, det er meget god luftgjennomstrømning i toweret, har fire 80mm i front... eneste som plager meg litt er den billige looken på frontdøra, dessuten er led's ene dårlige.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 De som kom ved den nye leveringen har bare plass til 2 80mm vifter foran, Men det ser ut som det er stor nok plass til en 120mm vifte. Hatte det sett bra ut om jeg byttet ut det røde på frontdøra med et speil eller plexiglass? Lenke til kommentar
fAight Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 Da var kabinettet i hus. Fikk likegreit med en 420W psu i kabinettet. Sier ikke nei-takk. I utlandet selger de Raidmax kabinettene med 420W PSU så microplex har sikkert ikke oppdaget det enda. Vil dere ha et rått kabinett med 420W PSU til 500kr så kjøp nå! Merket at det har komt noen endringer på kabinettet feks at det bare er plass til 2 vifter foran ikke fire. ...du må gjerne fortelle oss HVOR i utlandet vi kan få tak i det kabinettet med 420W psu til 500kr... q-tech psu? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 Det er en raidmax psu.. tror ikke de selges i norge. Bestillte rett etter de hadde fårr kabinettene inn så de hadde sikkert ikke oppdaget at kabinettetene var med psu (de=microplex) Lenke til kommentar
podtop Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg lurer litt på om det er plass til 2 eller 4 vifter forran? jeg har nemelig sett steder der det står 2 vifter, og andre steder der det står 4. også har jeg sett bilder med den stangen som holder oppe PSU'n og bilder uten den. så er det flere versoner av samme tower? jeg har også sett der døre går hver sin vei. Så jeg er sikelig usikker på hva jeg vil få fra microplex eller andre steder. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det du får ifra microplex er ihvertfallmed 4 vifter foran Døra åpner seg på venstre side, men jeg skjønner ikke helt hva du mener med en stang opp til psu :/ Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 HALLO§ Det kabinettet er jo stygt som fan uansett! Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nei! En kompis av meg har et RaidMax kabinett... Dorlig plass og ser stygt ut... Han har det fullt av vifter og det kjøler dorlig som ***! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg tror det har komt noen forandringer etter den nye leveringen. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med mitt. Systemtemperaturen ligger på 34 grader med mitt AMD64 system, og Xedge har ikke peil.. Han er bare sinsykt mesunnelig på kameraten Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg tror det har komt noen forandringer etter den nye leveringen. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med mitt. Systemtemperaturen ligger på 34 grader med mitt AMD64 system, og Xedge har ikke peil.. Han er bare sinsykt mesunnelig på kameraten JAJa tro det... Tror at mitt TT Xaser er en del bedre enn det Dritt kabinettet RaidMax....hehe Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Det er kommet forandringer på kabinettet. Det er nå bare 2 vifteplasser framme i kabinettet, ikke fire som dat var før. Hele oppbygningen er forandret. Jeg syntes forandringene de har gjort var med på å trekke ned på kabinettet. Det var mange som kjøpte det bare på grunn av den gode luftgjennomstrømningen. Det ''gamle'' innvendige designet var mye bedre Endret 22. februar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Thermaltake Xaser!!!! Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Det syns jeg også, ble litt skuffet, men fikk med strømforsyning så det gjorde ingen ting. Jeg skal sette innen 120mm vifte i front, skal være god plass til det ser det ut som. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Thermaltake Xaser!!!! Vi vet du vil bytte, med har du bruk 1200 kr på kabinettet i stede for 500 så kan ikke vi gjøre noe med det. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Kjøpte nettop det raimax kabinettet. det ser sykt fett ut , men jeg hadde litt problemer med kjølingen i begynnelsen. Saget hull til in 120mm vifte i front, og skaffet meg et sunbeam "friskluftsrør" til cpu så ble det bra . Ps!! dette kabinettet bør ikke kombineres med Abit AN7 hovedkort da det er nesten umulig å få plass til cpu kjøleren . Edit: Jobber med å stappe vannkjøling inn i kabinettet nå. Kan poste bilder når (hvis ) jeg blir ferdig. Endret 22. februar 2004 av GSM Lenke til kommentar
Xedge Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 TT Xaser er myemyemyemyemye bedre enn den raidmax drittn---- Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 verken TT Xaser eller dette raidmax kabinettene er fine, langt ifra. ferdigmodda chieftec er så utrolig uorginalt, stygt og kjedelig. huffhuff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå