Gå til innhold

Bilder av Raidmax 868

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fu289wu.jpg

Hmm...her ser det ut som det er plass til 4x80mm vifter foran..

Lurer på om de følger med, og i så fall om dem bråker....

EDIT: Fulgte vist ikke med nei...

Men 2 på sidedøren på hele 32 dB... :cry:

Da blir jo viftestyring et must

en kamerat av meg har det kabinette, de viftene i siden er søppel, de plåser ingen ting. :nei: jepp man kan ha 4 80mm vifter i frammkant

Lenke til kommentar
skal bestille meg eit Raidmax Storm 847 titan straks, har akkurat solgt Chieftech kabinettet mitt :ermm: det var eit bra kabinett, men eg håper Raidmax gjør nytte for seg :hmm:

Wow for et sinnsykt tøft kabinett.Vurdere og skifte ut det stygge Packard Bell kabinette,blir varm inne der,uten noen kabinettvifter :cry: Når du har fått det kabinettet kan du si meg om hvordan støy nivået er på de viftene?Må man ha viftestyring i tillegg?

Lenke til kommentar
skal bestille meg eit Raidmax Storm 847 titan straks, har akkurat solgt Chieftech kabinettet mitt :ermm:  det var eit bra kabinett, men eg håper Raidmax gjør nytte for seg :hmm:

Wow for et sinnsykt tøft kabinett.Vurdere og skifte ut det stygge Packard Bell kabinette,blir varm inne der,uten noen kabinettvifter :cry: Når du har fått det kabinettet kan du si meg om hvordan støy nivået er på de viftene?Må man ha viftestyring i tillegg?

tviler på att dei bråker så mye.... men eg skal bytte ut alle viftene med Sunbeam vifter med blått lys, og eg har ein Sort Sunbeam Rhoebus viftestyring fra før av, også skal eg klippe litt større viftehull... det tar 9 vifter totalt det kabinettet der ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...