Nikkor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hadde tenkt til og kjøpe det jeg også, men fant ut at A64 og RaidMax ikke passer sammen. :/ Dessuten alle har det. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Hvorfor fungerer ikke amd64 og Raidmax sammen? Fungerer helt fint hos meg.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Er ikke det, men når du først kjøper innmat i pc'en til 20 tusen, så skal du ha et ordentlig kabbinett også... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Ikke noe usant i det. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 Ingen forslag til videre modd? Hadde også tenkt til å skjære ut metallet foran viftene bak og satt inn to viftegriller heller, men det viste seg å være veldig vanskelig.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Du blir nok veldig fornøyd, er vertfall det med mitt 868.Du må gi oss tilbakemelding om hva du syns om det... hehe jepp... det skal eg gjøre Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har å planer om å sette sammen et så kalt "a64" system, men tror jeg satser på vann kjøling da, trenger derfor et full tower kabinett. Blir nok lian li.... (når jeg først skal sette sammen et så dyrt system) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Er nok ikke plass til noe særlig vann kjøling i raidmax kabinettene.. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 tror jeg sier tror. att du blir lei den døra foran. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 Jeg personlig syns det er greit med døra, skjuler cd-rom og andre ting som ikke alltid er like fint på et kabinett uten dør. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 (endret) SketchUp av bilde av Raidmax 868! http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/raidmax.jpg Endret 20. mai 2004 av kverna Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Hmm...her ser det ut som det er plass til 4x80mm vifter foran.. Lurer på om de følger med, og i så fall om dem bråker.... EDIT: Fulgte vist ikke med nei... Men 2 på sidedøren på hele 32 dB... Da blir jo viftestyring et must en kamerat av meg har det kabinette, de viftene i siden er søppel, de plåser ingen ting. jepp man kan ha 4 80mm vifter i frammkant Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 SketchUp av bilde av Raidmax 868!http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/raidmax.jpg Du som har tegnet? Genial måte å forberede en casemod på. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 SketchUp av bilde av Raidmax 868!http://www.fotografiens-hus.no/bildearkiv/raidmax.jpg Du som har tegnet? Genial måte å forberede en casemod på. skechup? Fin fin ting det programet Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 skal bestille meg eit Raidmax Storm 847 titan straks, har akkurat solgt Chieftech kabinettet mitt det var eit bra kabinett, men eg håper Raidmax gjør nytte for seg Wow for et sinnsykt tøft kabinett.Vurdere og skifte ut det stygge Packard Bell kabinette,blir varm inne der,uten noen kabinettvifter Når du har fått det kabinettet kan du si meg om hvordan støy nivået er på de viftene?Må man ha viftestyring i tillegg? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 20. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2004 To av de tre viftene er tempraturstyrte så det bråker ikke noe særlig under normale tempraturer. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 skal bestille meg eit Raidmax Storm 847 titan straks, har akkurat solgt Chieftech kabinettet mitt det var eit bra kabinett, men eg håper Raidmax gjør nytte for seg Wow for et sinnsykt tøft kabinett.Vurdere og skifte ut det stygge Packard Bell kabinette,blir varm inne der,uten noen kabinettvifter Når du har fått det kabinettet kan du si meg om hvordan støy nivået er på de viftene?Må man ha viftestyring i tillegg? tviler på att dei bråker så mye.... men eg skal bytte ut alle viftene med Sunbeam vifter med blått lys, og eg har ein Sort Sunbeam Rhoebus viftestyring fra før av, også skal eg klippe litt større viftehull... det tar 9 vifter totalt det kabinettet der ;-) Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 9 vifter Skal du ha et sveve kabinett eller? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 9 vifter Skal du ha et sveve kabinett eller? hehe lage eit Hooverkabb men eg skal bare skjære hull til ein 120mm istedenfor 5x80mm i front... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå