Gå til innhold

Bilder av Raidmax 868

Anbefalte innlegg

Hvordan i huleste greide du det a?

Putta i alle ledningene, så startet den opp for å se om alt funket,før jeg skrudde på dørene...yepp yepp, det gjore det...

Men i det jeg skulle slå den av klarte jeg å dra ut strømmen til harddisken menst den var på....

Pytt Pytt tenkte jeg, men da jeg hadde montert alt å skrudde den på så var det ikke et pip i harddisken...

Så jeg flyttet den over til min andre pc for å se om den funket der. men NEI...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rart.

Pleier og bare ta ut strømkabelen til harddisken, eller sette den i mens pc'en kjører...

En gang smalt det(stor gnist), men den funker fortsatt.

Kanskje du får det på garanti?

Joda....

Men mistet kviteringa osv....

Så jeg har bestilt ny..argh...1000 kr, blir ingen tur på byen denne helga nei :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hva syns dere om de nye raidmax kabinettene?  :hmm:

Helt på tryne. Enkelt og greit. Ferdigmodda kabinetter vekker kun oppmerksomhet av Cs hax0rz, på lan.

Mens oss custom casemodderne, som har drevet med det syns at dersom man har gjort alt selv, er myyye kulere.. Skulle egentlig ha casmod konkuranse på lan der jeg crew. men når vi gikk rundt å kikka så var allt bare reinspikka søpple, noen hadde sunbeam kabinettet, og chieftech med kjøpt sidedør. og bare slengt inn katoder etc.. ikke kult.

Det var en der som hadde lakka kabinettet, satt inn vindu og ripa nicket på andre sia..

edit: TheDarkListener

Det kabienttet var utrolig stygt. Rett ut, jeg ser signaturen din, og skjønner at du syns det :thumbs:

Endret av pc^2004
Lenke til kommentar

Helt på tryne. Enkelt og greit. Ferdigmodda kabinetter vekker kun oppmerksomhet av Cs hax0rz, på lan.

Mens oss custom casemodderne, som har drevet med det syns at dersom man har gjort alt selv, er myyye kulere.. Skulle egentlig ha casmod konkuranse på lan der jeg crew. men når vi gikk rundt å kikka så var allt bare reinspikka søpple, noen hadde sunbeam kabinettet, og chieftech med kjøpt sidedør. og bare slengt inn katoder etc.. ikke kult.

Det var en der som hadde lakka kabinettet, satt inn vindu og ripa nicket på andre sia..

Det kabienttet var utrolig stygt. Rett ut, jeg ser signaturen din, og skjønner at du syns det :thumbs:

Tja...har byggd et par kabinetter selv, av tre... å 1 av alu.

Syntes jo seff at det er finest å se på...

Men kabinetter som raidmax er gode å vist man ikke har tid til å bygge et nytt kabinett

Lenke til kommentar

"Helt på tryne"- Så det er derfor dette forumet har så få inlegg->235

Lenke til kommentar

Sorry da at jeg har litt rar smak er ikke min feil :realmad:

Har værken tid eller penger til å modde selv :angry:

Du som selv har q-tec. Det må du modde mye for å få noe som går i det heletatt ann å se på. Fordi et kabinett er modda fra fabriken betyr heller ikke det at det ikke kan moddes ;)

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som har forslag til videre modding av Raidmax kabinettet?

Har sprayet frontplata grå, satt inn 120mm vifte i front, har også skåret ut en stor Z fra eet gammelt kabinett og sprayet det med krom spray, tenkte jeg skulle feste den på den andre siden av kabinettet( feiget ut med å skjære ut Z'en direkte i døra :blush: ). Har også tenkt å bytte ut kathoden med UV/blacklight.

Forslag? :roll:

Endret av Marius_EV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...