OlaTK Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Vet!Ting som er herpet dette året:, En Cpu,Psu,Hk, ok da bør du iaffal være det. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Det er en raidmax psu.. tror ikke de selges i norge.Bestillte rett etter de hadde fårr kabinettene inn så de hadde sikkert ikke oppdaget at kabinettetene var med psu (de=microplex) Den hadde de vel glemt å demontere da, har sett andre kab som selges i utlandet med stforsyning men i Norge uten. Lurer på om de demonterer den og selger de separat for å tjene mere penger. Virker jo litt rart om du ser på en fortron/source så koster denne 595.- kr for en på 350 w, ser du da feks på psdata selger de Apoen H600B med samme stforsyning til 745.- det vil si at kab da bare skulle koste 150.- kr, her er det noe som ikke stemmer helt. Men microplex selger ikke raidmax strømforsyninger.. Tror nok raidmax bare har levert feil, for utpå pakken stod det at den inneholdt strømforsynging og hvis microplex hadde montert dem ut da, hadde det virket litt merkelig. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Vet!Ting som er herpet dette året:, En Cpu,Psu,Hk, Du må nok la andre fikse din data Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Nææ, det var defekt når jeg kjøpte det Fikk ny psu i dag, NorthQ 400watt 17Db, digg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Nææ, det var defekt når jeg kjøpte det Fikk ny psu i dag, NorthQ 400watt 17Db, digg Akkurat den som jeg å har bestillt EDIT: å da var den avbestilt etter jeg leste no styggt om den.... Legger heller i no ekstra å kjøper meg en MIST Lei av q-tec, høres jo ut som et forbanna tog som sitter i pc'en Endret 7. april 2004 av haddis Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Leste noe stygt om den? Gime link. Jeg kjøpte den for 580kr Edit: Min gir helt okey, volt hvertfall. Endret 7. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jaja.. Ble usikker nå..... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jaja....da bestilte jeg NorthQ 400watt kommer totalt på 499.30 kr Men hvor lydløs er den? fra skala 1 -> 10 1 er q-tec 10 er en psu uten vifte Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) 8. Den bråker mindre enn min ThermalTake12 vifte på 2000Rpm@20db. Endret 9. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 YEpp....da var den bestilt... Etter 2 mnd'er med q-tec skal det bli godt å bytte til no som ikke bråker så sykt Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tror nok at min PSU snart tar kvelden også Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Tror nok at min PSU snart tar kvelden også Av typen q-tec? Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 Spørsmål: Hva har du forandret på Raidmax kabinettet ditt? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 meg? Vell..... Har ikke forandret så mye på det ettersom jeg just fikk det i hus... Å med at jeg driver å bygger et trekabbis, så har jeg ikke tid til å mekke på raidmax'en Liksom derfor jeg kjøpte raidmax...et pent kabbis som jeg ikke trengte å modde på Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Visst et RaidMax kabb skal bli pent, ville jeg ha fjernet den stygge Z'en i sidedøren med en gang... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Vil vite hva folk HAR gjort. Jeg har lakkert den røde plata i front grå, og satt i en 120mm vifte i front. Endret 12. april 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Oki, jeg har tatt vekk den Z'en i sidedøren, med en tang eller noe, sånn at plexi glasset ble sykt ripete... Ødelagt det blå lyset i front... Så nå ser det sånn passe ut:/ Skal kjøpe Antec Super Lanboy snart så... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Oki, jeg har tatt vekk den Z'en i sidedøren, med en tang eller noe, sånn at plexi glasset ble sykt ripete...Ødelagt det blå lyset i front... Så nå ser det sånn passe ut:/ Skal kjøpe Antec Super Lanboy snart så... Pass på å ikke gjøre no mod på det da..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå