Diskusjon.no Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 ... og flere sikkerhetstips.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Flere og flere steder har nå krav om minst 8 tegn. Så det anbefales å bytte til 12345678. 2 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Heldigvis bruker jeg 654321 som passord, så jeg er trygg 😎 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 1 hour ago, sedsberg said: Flere og flere steder har nå krav om minst 8 tegn. Så det anbefales å bytte til 12345678. Bytt ut 8 med 9, så er du hacker-proof. Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Skjønner meg ikke på de som på død og liv må flytte fingeren når de taster. Kjappere å trykke 8 ganger på en plass. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Nokon som kjenner til kvar NordPass hentar passorda frå? Sjølv om det heilt sikkert stemmer at folk flest er heilt elendige på gode passord så tyder topp 20 lista over norske passord på at dette er passord som er henta frå tenester som ikkje blir tatt seriøst nok til å fortene eit ordentleg passord, slik som 123456 og bbbbbb og gode eksempel på. Lenger nede på lista finn vi Groupd2013 og Tester01, dette må vel være eksempel på standariserte passord som er generert av ei IT-avdeling og som er meint for å være midlertidige? Groupd2013 gir meg ingen assosiasjonar, men om eg skulle gjette så må vel dette være eit standardpassord som i 2013 var gitt til alle nyregistrerte brukarar i gruppe D? Eg tviler på at det er mange unike brukarar som heilt uavhengig av kvarandre har tenkt ut dette passordet sjølv? Same med neste passord Tester01, dette må utvilsomt være eit bruk og kast passord som er oppretta for midlertidige testkontoar? Mange av passorda på denne lista vil heller ikkje bli godtatt av nokon seriøse aktørar. Eg kan godt sjå for meg at dei fleste passorda på denne lista er henta frå usikra forum og liknande der ein registrerer seg med ein vilkårleg epost og skriver inn same passordet to gongar for å bli logga inn slik at ein kan lese forumet, og at det her blir brukt tullepassord fordi neste gong du kanskje vil innom dette forumet så lagar du berre ein ny midlertidig brukar i staden for å prøve å huske om du har ein konto der før. Om eg må opprette ein brukar for å legge inn ein kommentar under artikkelen så brukar eg ikkje opp eit "skikkeleg" passord på ei slik teneste, nettopp fordi eg veit at det er stor fare for at passordet hamnar på avvege. Eg brukar i alle fall ikkje eit av mine betre passord som eg berre brukar på meir seriøse ting. Artikkelen er god ved at den sett fokus på dårlege passord, men eg trur nok at denne passordlista skapar eit inntrykk av at det er verre enn kva som er reelt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå