Spillredaksjonen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 The Witcher 3 får gratis oppgradering til de nye konsollene og PC i desember Strålesporing, lastetider og mer skal være en del av pakka. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Endelig. Sier kanskje noe om hvor dårlig tilstanden faktisk er for spill i dag, men oppdateringene til Witcher 3 og Fallout 4 er det jeg gleder meg mest til ved siden av Starfield. Ikke en god epoke for oss som er glad i rollespill i åpne verdener. 2 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Nice. På tide å spille gjennom for tredje gang, da. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Da er det bare å la juleribba synke, sette seg tilbake i stolen og gjøre seg klar for å spørre det viktigste spørsmålet man kan stille i Witcher 3; Gwent? 4 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 KarvaBlad skrev (34 minutter siden): Nice. På tide å spille gjennom for tredje gang, da. Tenkte det samme men det får holde med to, kanskje om noen år 😄 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 For de som skal spille dette på nytt eller for første gang ønsker jeg å komme med en oppfordring: Spill spillet på Death March vanskelighetsgrad! Jeg er av typen som sjelden ønsker at spill skal være vanskelig, og kvier meg ikke for å sette spill på den letteste vanskelighetsgraden, men i akkurat dette spillet så får spillet en helt ny dimensjon av det. Da jeg spilte gjennom det på normal vanskelighetsgrad syntes jeg det var veldig bra, men å spille det på Death March gjorde at det flyttet seg HELT til toppen av topplisten min. Forklaring: På vanskeligste vanskelighetsgrad blir man tvunget til å følge bedre med på lore rundt monstrene man skal bekjempe, man blir tvunget til å faktisk bruke oljer og potions på et taktisk vis, og man får rett og slett utnyttet kampsystemet til det fulle, i stedet for å bare kunne pepre på firkant. Men vær advart, enkelte kamper i DLCene blir ekstremt vanskelige, men er bare å spare disse til sist. 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Må vel kjøre gjennom deler av spillet på nytt. Problemet er at jeg ofte er lei spillet før jeg er halveis. En blanding av alt for mye dialog og cut scenes. Og open world syndrom. Raytracing høres jo kult ut, men har aldri blitt veldig imponert over det i de spillene jeg har prøvd det i. Metro, BF V, cyberpunk osv. Lenke til kommentar
sweinar Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Gringorilla skrev (2 timer siden): For de som skal spille dette på nytt eller for første gang ønsker jeg å komme med en oppfordring: Spill spillet på Death March vanskelighetsgrad! Jeg er av typen som sjelden ønsker at spill skal være vanskelig, og kvier meg ikke for å sette spill på den letteste vanskelighetsgraden, men i akkurat dette spillet så får spillet en helt ny dimensjon av det. Da jeg spilte gjennom det på normal vanskelighetsgrad syntes jeg det var veldig bra, men å spille det på Death March gjorde at det flyttet seg HELT til toppen av topplisten min. Forklaring: På vanskeligste vanskelighetsgrad blir man tvunget til å følge bedre med på lore rundt monstrene man skal bekjempe, man blir tvunget til å faktisk bruke oljer og potions på et taktisk vis, og man får rett og slett utnyttet kampsystemet til det fulle, i stedet for å bare kunne pepre på firkant. Men vær advart, enkelte kamper i DLCene blir ekstremt vanskelige, men er bare å spare disse til sist. Prøvde meg på Witcher 3 igjen etter jeg var ferdig med Elden ring. Det ble dørgende kjedelig, ingen ting betyr noe i motsetning til i Elden ring hvor man er avhengig av riktig utstyr osv. Neste gang jeg skal prøve meg på the whitcher skal jeg prøve Death March 👍 2 Lenke til kommentar
alike Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Har ikke spilt igjennom verken grunnspillet eller DLCene, men det blir det nå ja. Gleder meg noe veldig! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Ehh. Jeg spilte gjennom spillet + expansions i sommer med HD texture pack. Må nok vente et par år til. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Todd Howard rister nok oppgitt på hodet, her kunne de jo kalt spillet "Witcher 3 special edition" og tatt fullpris for det på nytt, og kanskje Anniversary edition om et par år og gjort det samme igjen Men fra spøk til alvor så gler jeg meg mye til dette, ikke for noen særlig annen grunn at en får en ny unnskyldning til å spille gjennom dette mesterstykke av et spill enda en gang. 2 Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Hadde allerede lastet ned dette igjen for å gi det en ny sjangse etter at jeg ikke klarte å bli grepet ved første forsøk på en gjennomspilling. Kjenner jeg venter til dette slippes nå, har jo alltids noe annet å spille imens Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Endelig får vi strålesporing(?) Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 On 11/14/2022 at 9:58 PM, Geir T said: Witcher 3 er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Karakterene, historien, grafikken, musikken, stemningen - alt er glimrende. Spillet ble heldigvis laget før "the message" skulle tvinges inn i alt av populærkultur, og de siste årene har vært en trist affære for både film/TV og dataspill. Det er så befriende med et tradisjonelt fantasy-spill som Witcher 3 i disse dager, med en klassisk macho protagonist, og uten noe moderne nonsens. Lurer på hvor effektivt strålesporing blir for W3s fantasy-pregede visuelle stil, og hvor stor oppgraderingen blir for oss som allerede har spilt W3 på PC med masse mods. Blir spennende å se! Gleder meg også til å se dette. Blir da kanskje full gjennomspilling for min del Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 alike skrev (På 15.11.2022 den 12.24): Har ikke spilt igjennom verken grunnspillet eller DLCene, men det blir det nå ja. Gleder meg noe veldig! Samme her! Har hatt spillet i backloggen men ikke spilt det mer enn en times tid enda, nå blir det kanskje en grunn til å teste en gang til. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Fjernet en del innlegg som var OT. Kommentarer på dette skal ikke tas i tråden. Endret 17. november 2022 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 Har gledet meg til denne nyversjonen! Kom liksom aldri i gang med den originale versjonen og da de annonserte denne så tenkte jeg at like godt kunne vente litt til. Lenke til kommentar
disk Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 Eg elsket atmosfæren og fikk supernatural sesong 1 vibber der eg måtte lese og undersøke som en detektiv på monsteret som var aktuelt for meg, hva svakhet var, om det er noe i historien der osv. Men så kom eg aldri lenger enn til det første flygemonsteret, (gryphon?), og eg måtte bruke pil og bue... Satan så kronglete og ekkelt det er å styre med gamepad på sånt, og selv med musen var det noe som ikke stemte følte eg. Er det mye pil og bue i resten av spillet? Eg takler ikke bruke sånt i gamepad spill, med mindre det kanskje finnes en slags aim assist i akkurat de øyeblikkene man må benytte det. 1 Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 hatredFan911 skrev (1 time siden): Eg elsket atmosfæren og fikk supernatural sesong 1 vibber der eg måtte lese og undersøke som en detektiv på monsteret som var aktuelt for meg, hva svakhet var, om det er noe i historien der osv. Men så kom eg aldri lenger enn til det første flygemonsteret, (gryphon?), og eg måtte bruke pil og bue... Satan så kronglete og ekkelt det er å styre med gamepad på sånt, og selv med musen var det noe som ikke stemte følte eg. Er det mye pil og bue i resten av spillet? Eg takler ikke bruke sånt i gamepad spill, med mindre det kanskje finnes en slags aim assist i akkurat de øyeblikkene man må benytte det. For å pirke, så var det armbrøst, ikke pil og bue. Jeg har et par hundre timer i spillet og brukte aldri armbrøst etter dette med griffen. Lenke til kommentar
itgrevelin Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 KarvaBlad skrev: hatredFan911 skrev (1 time siden): Eg elsket atmosfæren og fikk supernatural sesong 1 vibber der eg måtte lese og undersøke som en detektiv på monsteret som var aktuelt for meg, hva svakhet var, om det er noe i historien der osv. Men så kom eg aldri lenger enn til det første flygemonsteret, (gryphon?), og eg måtte bruke pil og bue... Satan så kronglete og ekkelt det er å styre med gamepad på sånt, og selv med musen var det noe som ikke stemte følte eg. Er det mye pil og bue i resten av spillet? Eg takler ikke bruke sånt i gamepad spill, med mindre det kanskje finnes en slags aim assist i akkurat de øyeblikkene man må benytte det. For å pirke, så var det armbrøst, ikke pil og bue. Jeg har et par hundre timer i spillet og brukte aldri armbrøst etter dette med griffen. aah det var gode nyheter, da gir eg det en solid sjanse til når det kommer 14 des. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå