tsetsefluen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Hei! Min mor har Motorola og har Telia som meg. Hun hører meg når jeg ringer, men ikke med ICE som ei venninne har. Eller kanskje Telenor og? Flere har ringt men mobilen har ikke gitt lyd av seg. Er det noe tull med ulike firma inkludert dette merket? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 14. november 2022 Forfatter Del Skrevet 14. november 2022 Muligens "ikke forstyr" spiller med, men hvordan kunne hun høre meg og ikke andre? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Har Motorola med happybytes (telenor) og også merket noe lignende. Mottar ikke noe av og til når noen har ringt/sendt melding, men så virker det igjen. Har skjedd et par tre ganger siste uken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 (endret) Ikke sikkert at dette gjeder telefonen. Jeg har iPhone, og hadde ICE tidligere. Innimellom kom anrop fra andre operatører ikke igjennom. Byttet til Telenor, har ikke merket dette etterpå. Endret 16. november 2022 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå