Lapette Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Har en stk SSX 3 som jeg gjerne skulle fått solgt, vant det i en konkurranse! Det er helt nytt'n stuff... Hvor burde jeg selge det? Er det noen butikker som kjøper spill selv om jeg ikke har kvitering? (Jeg vet at SSX ruler, selger det pga. at jeg hadde d fra før ) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det er vel bare på www.qxl.no du har mulighet for å få full sum for det .. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Returnere det til butikken ville vel ikke være noe problem hvis du ikke har brutt forseglingen, eller prøv å levere det på Lefdal. (Det funker! ) Lenke til kommentar
nord Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 spiderman,brukthandler og se i webshop linken i gamer.no...hey! hvor er den? iallefall, du finner mange brukthandler og enkelte web butikker som kjøper inn brukte spill...synes jeg så en... www.qxl.no er nok den mest besøkte web shopen. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prøv Spiderman i Oslo. Der får du rævkjøringa gratis på kjøpet! Hater Spiderman!! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Noen grunn til at du hater Spiderman? Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hehehe spiderman snylter deg viss du skal selge spillet ditt hos dem, skulle kjøpe et spill der så byttet jeg noen av de nye spella mine mot dem så måtte jeg vel bytte 6spill mot 1 Begge dela var n64spill, n64var veldig nytt på den tiden.. Prøv heller å selg til www.qxl.no Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 har signet up på qxl nå.. Hva er det for noe dritt at man må få en snailmail med bekreftningspassord a?? bleh Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kan jo prøve bruktmarked? (ligger link overst på hardware siden) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Fordi det er et stort problem med useriøse folk som registrerer venners adresser og prøver å selge ting i deres navn, såklart. En verifisering via snailmail er eneste mulighet å sikre mot dette. QXL prøver å være et veldig seriøst auksjonsforum. Endret 13. januar 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå