Spillredaksjonen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Anmeldelse: Pentiment Pentiment er eit meisterverk utan like. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Anfieldtheplacetobe Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Kan vel være verdt å nevne at det kommer på game pass i morgen:) Virker som det har endel til felles med disco elysium? Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Ser veldig spennende ut, med ETT unntak. Jeg HATER ting som går på tid. Det siste jeg vil når jeg setter meg ned for å spille er stresse. :\ Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 donwang skrev: Kan vel være verdt å nevne at det kommer på game pass i morgen:) Virker som det har endel til felles med disco elysium? Helt riktig. La til det nå. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Synes det ser helt forferdelig ut jeg 😋 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Gamespot sin 6 av 10 overbeviste meg til og med enda mer enn denne anmeldelsen om at dette må være et bra spill haha. Dog skal det sies at IGN også ga det 10/10 så nå er jeg forvirret 😂 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 15. november 2022 Del Skrevet 15. november 2022 Gah! Hadde ikke troen på dette, men nå er det vel enda et spill jeg må komme meg gjennom. Disco Elysium var helt fantastisk, og om dette kommer i nærheten er det verdt det. Lenke til kommentar
Joachimmrl Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Samvitet til Andreas spelar dukkar opp. Noen som kan oversette den bildeteksten?? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 16. november 2022 Del Skrevet 16. november 2022 Joachimmrl skrev (6 timer siden): Samvitet til Andreas spelar dukkar opp. Noen som kan oversette den bildeteksten?? www.google.com Dette er en søkemotor. Skriv "Hva betyr Samvitet?" Profitt. 2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Eg er overbevist. Det blir kjøp. Rune Fjeld Olsen er like entusiastisk: https://www.nrk.no/anmeldelser/anmeldelse_-_pentiment_-til-pc-og-xbox-1.16190411 Sitat «Pentiment» er dels en lidenskapelig historietime, dels drapsmysterium og hundre prosent et av årets beste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå