sir-alex Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 (endret) Jeg har en Philips 55" TV som har vært en trofast sekundær TV i flere år. Den er koblet opp mot en Mi Box S 4k. Plutselig i går skjedde noe helt merkelig, jeg skrudde av TVen. Dro ut ledningen og koblet opp på nytt igjen i dag, så fungerte de et par minutter så kom samme bilde opp igjen. Noen som har noe ide om hva som kan være feil? Se bilde vedlagt. Endret 14. november 2022 av sir-alex Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Får du opp noen menyer hvis du trykker på fjernkontrollen? Eller blir det også bare fjas? I såfall har du en alvorlig feil som krever verksted. Er TV'n over 5 år gammel? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 14. november 2022 Forfatter Del Skrevet 14. november 2022 sedsberg skrev (1 minutt siden): Får du opp noen menyer hvis du trykker på fjernkontrollen? Eller blir det også bare fjas? I såfall har du en alvorlig feil som krever verksted. Er TV'n over 5 år gammel? Har koblet fra alt av kilder osv. nå. Prøver å skru på skjermen, men kommer ikke inn i noe menyer eller noe. Alt er bare svart. Blinker bar rødt i "lyset" nederst på TVen når jeg trykker på fjernkontrollen. Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 1 minute ago, sedsberg said: Får du opp noen menyer hvis du trykker på fjernkontrollen? Eller blir det også bare fjas? I såfall har du en alvorlig feil som krever verksted. Er TV'n over 5 år gammel? Detter er feil i signalprosesseringen til lcd panelet siden Ambilight'n fungerer fortsatt . Bør sjekket de forskjellige inngangene i tilfelle det er trøbbel med en enkelt HDMI inngang? Ikke at jeg tror det hjelper så mye men greit å prøve. Virker som verksted ja og bytte av kretskort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå