-Audun- Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Har ikke så mye peiling på bil, så lurte på om noen kan si ca hvor mye jeg bør selge disse for på bruktmarkedet til en fair pris? Blitt brukt på en 2007 Volvo S60. 195/65R15 3stk Nokian Hakkapeliitta 8 - 3518 1stk Nokian Nordman 8 - 4316 (tror det er uke og år den er produsert? "DOT 160 431635" er det fulle nummeret). Har ikke digital måler, men med vanlig linjal har Nordman ca 7mm og Hakkapeliitta ca 8mm dybde i midten (måler jeg riktig?) Felgene tror jeg er original fra Volvo, finner ikke mye info på nett (bilde) Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Dekkene er nok ikke mye verdt, iogmed at du ikke har 4 like. Felgene får du solgt til noen som har Volvo. Ligger sikkert ute noe tilsvarende på Finn, for å finne pris. 2 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 2 tusen kanskje. Ganske gamle dekk og forskjellig merke. Pigger ser slitt ut. Veldig skitne felger som ikke har vært vasket, mulig de er korrodert også. Lenke til kommentar
-Audun- Skrevet 12. november 2022 Forfatter Del Skrevet 12. november 2022 Tusen takk for svar! Prøver 1500 og ser om jeg får solgt dem Lenke til kommentar
Hollabaloo Skrevet 12. november 2022 Del Skrevet 12. november 2022 Jeg sliter litt med å se hva som er attraktivt med dette hjulsettet. Kanskje det finnes noen der ute som bare skal ha et hjulsett til en gammel Volvo og ikke bryr seg om ulikt dekk og kantkjørte skitne små felger. Mulig jeg er fordomsfull, men ser for meg at de som er troende til å ønske seg noe sånt også har en forventning om at siden tilstanden er sånn den er, så skal det koste svært lite. Ville ikke overraske meg om du må ned mot 500 kr for å bli kvitt hjulsettet, får du 1500 kr så tenker jeg at du skal være godt fornøyd. 1 Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. november 2022 Del Skrevet 13. november 2022 Jeg ville sagt 500-1000 spenn. Generelt veldig liten etterspørsel etter felger under 17 tommer størrelse. (Dine er 15) For å øke sjansen, så gå på wheel-size.com og finn ut alle Volvo modeller de passer på, og list de opp i annonsen. inkluder også all info om felgene, bredde, innpress og boltsirkelmål. Du må lete etter noen som mangler vinterhjulsett til bilen de skal selge eller lignende Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. november 2022 Del Skrevet 17. november 2022 dekkene er fra uke 35 år 2018, så begynner og bli litt gamle, spesielt hvis de ikke har blitt lagret korrekt. Kan bli tøft og få solgt dekkene på dette tidspunktet, ligger ihvertfall 2 komplette sett m/vinterdekk på finn.no under fanen "gies bort", du må få en "velskrevet" annonse for og ha en sjans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå