Allostasis Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 1 hour ago, Labelle said: Møbelbutikk 😆 Mye på lager og monteringsjobber hos kunder. Kjekt å ha med 🙃 Burde vært skuddpremie på de som går rundt i gata midt på svarte natten med bærbar høytaler som spiller høy musikk... 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 FIFA 22 til PS5 for 39kr: https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/fifa-22-ps5/339450 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 (endret) 27 minutes ago, Allostasis said: FIFA 22 til PS5 for 39kr: https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/fifa-22-ps5/339450 Damn kjøpte nettopp denne for 350 på playstation store salg i dag: https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/sackboy-a-big-adventure-ps5/220314 Endret 25. november 2022 av ps5 Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Allostasis skrev (47 minutter siden): FIFA 22 til PS5 for 39kr: https://www.elkjop.no/product/gaming/spill/fifa-22-ps5/339450 Samme pris på div Xbox og PS4 også Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 satt å myset inne på CDON og trodde jeg så et veldig godt tilbud, men så ser jeg at samme vare koster halvparten på eBay. litt av realiteten det og. ikke lett å drive butikk i Norge Lenke til kommentar
aomt Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Labelle skrev (3 timer siden): Møbelbutikk 😆 Mye på lager og monteringsjobber hos kunder. Kjekt å ha med 🙃 KEF Muo er veien å gå! Fantastisk lyd, veldig liten/lett. Hos neby koster den kun 750 eller noe nå. Kostet over 4000 for eit par år siden når den kom ut. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 BadCat skrev (3 timer siden): Nå har Potsten også begynt å trolle med 7 dagers hentefrist. Vær oppmerksom så dere ikke går på en smell. Klikk inn på forsendelsen og velg at dere vil forlenge fristen. Eller hent pakken innen 7 dager 🤷 2 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Allostasis skrev (2 timer siden): Burde vært skuddpremie på de som går rundt i gata midt på svarte natten med bærbar høytaler som spiller høy musikk... Er det de som jobber i møbelbutikk som gjør det? 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Dressmann har 40% på alle varer frem til 28 i butikk og på nett. skal på julebord i morgen og tenkte jeg skulle ha meg en dress, men fant jo ut jeg sparte så mye så det ble straks mye mer enn jeg egentlig skulle ha Endret 25. november 2022 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Carlings har 40 % på alt fra Lee. Favorittbuksa mi er Lee "Daren", og jeg kastet nettopp et utslitt par, så det passet jo fint. Da klarte Black Friday å lure meg i år også. Dæven. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 2 minutes ago, Dragonlove said: Eller hent pakken innen 7 dager 🤷 Har du sett for deg at folk kan ha varierende helse? 1 Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 BadCat skrev (14 minutter siden): Har du sett for deg at folk kan ha varierende helse? Så få noen til å hente den for deg. Sliter du med helsa så bestill levering hjem. Postkontorene begynner allerede å bli stappfulle av pakker, så den korte fristen er helt greit. 3 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Randeboy skrev (12 minutter siden): den korte fristen er helt greit. muligens grei "nå for tiden" (hvis du får sms-varsel asap) men tidligere har jeg erindring om at varsel om liggende pakke kunne være datostemplet både 3 og 4 dager før du mottok det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 (endret) 1 hour ago, Randeboy said: Så få noen til å hente den for deg. Sliter du med helsa så bestill levering hjem. Postkontorene begynner allerede å bli stappfulle av pakker, så den korte fristen er helt greit. Nei, nei og nei, det er ikke greit å anta at alle er A4. For meg oppleves det som diskriminerende å få kortet ned til 7 dager henting, selv om jeg utvide det selv. Kanskje du skal spørre hva det gjelder før du kommer med råd som ikke passer i det hele tatt. For meg oppleves 7 dagers frist like krenkende som dette. Det eller hvis noen forsøker å gi råd som ikke passer med min funksjonsnedsettelse. Quote Disability Rights UK said 'we live in a culture of suspicion towards people whose disability is not immediately obvious' Selv folk man kjenner godt kan si. "Hva er det egentlig som feiler deg, du ser jo helt frisk ut." Endret 25. november 2022 av BadCat Lenke til kommentar
Brulejus Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Oppgradere til gamingtastatur med 4,6/5 i rating og 93% rabatt? Look no further...eller... https://www.elkjop.no/product/pc-datautstyr-og-kontor/pc-tilbehor/mus-tastatur/tastatur/next-kd1-gamingtastatur/341555 Endret 25. november 2022 av Brulejus 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 (endret) 54 minutes ago, Dragonlove said: Dressmann har 40% på alle varer frem til 28 i butikk og på nett. skal på julebord i morgen og tenkte jeg skulle ha meg en dress, men fant jo ut jeg sparte så mye så det ble straks mye mer enn jeg egentlig skulle ha Kjøpte dress der forrige uke til 40% men de begynner å gå tom for mange størrelser så skynda på de som skal ha. Endret 25. november 2022 av Theo343 (takk for meg) Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Årets BF er latterlig dårlig. Svært lite butikker som har tilbud som ble sluppet kl00.01. Elkjøp sitt tilbud var en tusenlapp i rabatt på iPhone 14? Nei tidligere har jeg gjerne funnet meg ting på forhånd eller kommet over veldig gode deals, men det har vært lite rabatter. 20-30% har det vært en del av … Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 BadCat skrev (1 time siden): Nei, nei og nei, det er ikke greit å anta at alle er A4. For meg oppleves det som diskriminerende å få kortet ned til 7 dager henting, selv om jeg utvide det selv. Kanskje du skal spørre hva det gjelder før du kommer med råd som ikke passer i det hele tatt. For meg oppleves 7 dagers frist like krenkende som dette. Det eller hvis noen forsøker å gi råd som ikke passer med min funksjonsnedsettelse. Selv folk man kjenner godt kan si. "Hva er det egentlig som feiler deg, du ser jo helt frisk ut." Kan jo ikke være diskriminerende når det både gjelder de med og de uten handikap. Eller ønsker du at folk skal se på deg som en krøpling og synes synd på deg? 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 (endret) Lami skrev (På 25.11.2022 den 23.52): Årets BF er latterlig dårlig. Svært lite butikker som har tilbud som ble sluppet kl00.01. QFT Jeg fikk en haug med nyhetsbrev på epost kl. 10 på "BLACK FRIDAY ER HER!!" Hadde jeg visst at Black Friday skulle starte så sent på dagen hadde jeg heller gått og lagt meg. Faktiske tilbud (på ting jeg var ute etter) var det heller ikke noe sted. På en måte like greit for min del. Var Black Friday for 3-4 år siden at jeg brukte rundt 17.000 Kr. på 8 minutter. Ble Blakk Lørdag dagen etter, og jeg trenger ikke egentlig en gjentagelse. Endret 28. november 2022 av PaladinNO 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 25. november 2022 Rapporter Del Skrevet 25. november 2022 Jeg minnes tider med både 50, 75 opg 90% rabatt. PC-kabinetter med 70-80% rabatt, ja takk. Seasoic PSU til under halv pris, ja takk. Det begynner å bli noen år siden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå