Beyma Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Heisann! Vært veldig fornøyd med oneplus nord, men trenger ny telefon. Litt dumt at den ikke har trådløs lading. Hvilken telefon vill du ha sett etter med prisklasse 3-5k på black friday? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Styr unna den billigste Sony Xperia. Ellers vet jeg ikke. Kanskje Samsung? 1 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Hvis du fortsatt vil ha OnePlus, så ligg 9 på ganske bra pris 3990kr nå. 1 Lenke til kommentar
TheFatMan Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Kjøpte nettopp en OnePlus Nord 2T 5G. Kostet 4k. Veldig fornøyd. (Men nå er jeg en enkel bruker av telefon). Ikke trådløs lading. Men den kan hurtiglade på under en halv time. 1 Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. november 2022 Forfatter Del Skrevet 10. november 2022 bbios skrev (57 minutter siden): Hvis du fortsatt vil ha OnePlus, så ligg 9 på ganske bra pris 3990kr nå. Det var et godt tilbud. Muligens jeg slår til på denne selv om den mangler trådløs lading. Har det i bil så hadde vært et pluss. Lenke til kommentar
Doge Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Google Pixel 6A? https://store.google.com/product/pixel_6a?hl=no Lenke til kommentar
Komplett ubrukelig Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Den minste s22 bør være mulig å få til rundt 5K på black friday. Trådløs lading Lenke til kommentar
bbios Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Beyma skrev (2 timer siden): Det var et godt tilbud. Muligens jeg slår til på denne selv om den mangler trådløs lading. Har det i bil så hadde vært et pluss. Er du sikker?!Mener OnePlus 9 skal ha trådløs lading, Men med mindre hastighet enn d OnePlus 9 pro har. Og som noen skrev her, Samsung har hatt s-serien til 5k før på Black week/Friday Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 10. november 2022 Forfatter Del Skrevet 10. november 2022 bbios skrev (3 timer siden): Er du sikker?!Mener OnePlus 9 skal ha trådløs lading, Men med mindre hastighet enn d OnePlus 9 pro har. Og som noen skrev her, Samsung har hatt s-serien til 5k før på Black week/Friday Jeg tok feil :) Kjøpte en demoversjon til 3k, men når jeg kom hadde de ikke riktig farge så fikk ny OnePlus 9 til 3k :). Må si meg fornøyd med det! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå