Tha sims Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 (endret) Et radeon 9200SE med passiv kjøling blir nok bra. Vurderer det i oppsettet mitt.Regner med det er lydkort du mener? Til kjøkken-TV-bruk funker nok det integrerte utmerket, men det kommer jo selvsagt an på hvilke krav du stiller osv. hehe... lyskort=lydkort.... Tenkte på å kjøpe noe slikt eller slikt. Tror ikke jeg trenger noe bedre, men hva synes dere om resten av oppsettet?? Takker for hjelpen Edit: tror det ikke blir noe større surround system enn 2.1, skrivefeil Endret 17. januar 2004 av Tha sims Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Det settet fra Creative ser jo utvilsomt bedre ut enn det fra Altec Lansing, og lyden er vel hakket bedre også, mener jeg å huske. Tror forresten Creative har kommet med en nyere versjon i den serien? Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Det settet fra Creative ser jo utvilsomt bedre ut enn det fra Altec Lansing, og lyden er vel hakket bedre også, mener jeg å huske. Tror forresten Creative har kommet med en nyere versjon i den serien? Dette du mener? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Hmm, ja sikkert. Det Creative-settet du først linket til er forresten helt greit. Du finner muligens bedre lyd i den prisklassen, men utseende er meget bra, jeg regner med det har litt å si mtp at den skal stå på kjøkkenet. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Var alt bra da, eller er det noe å utsette på. Tenker på ram(for lite, overkill?) hk(bra nok?), Satelitt kort(bra?), Prosessor, Strømforskyning osv, osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå