Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fuktighetskrem og anti-rynkekrem samtidig?


ForTheImperium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med tanke på hvordan en anti-rynkekrem fungerer så "blåser" den opp huden sånn at det ser ut som man har mindre rynker, så den fungerer kanskje som en fuktighetskrem i tillegg i.o.m at det at den sannsynligvis binder mer fuktighet i vevet . Er jo bare å teste kremen og se om den har begge virkningene.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 957e4...c7c
Gaea skrev (2 timer siden):

Det beste produktet for å forebygge rynker er solkrem med høy nok faktor når uv-varselet indikerer at man bør bruke det.  Jeg ville nok selv ikke brukt pengene mine på antirynkekrem. 

Skriver under på den. Det er ingenting som kan "fikse" rynker (bortsett fra botox og fillers), men man kan forebygge det verste. SPF50 daglig (påføres på nytt etter et par timer), retinol etter man har fylt 25, ikke røyke og drikke for mye osv. gjør nok susen. Har selv vært veldig opptatt av hudpleie siden jeg var i slutten av tenårene, er 27 nå og har ikke en eneste linje i ansiktet enda. :)    

Mao anti-rynkekrem er piss, bruk heller pengene på en god fuktighetskrem og solkrem. 

Anonymous poster hash: 957e4...c7c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...