ForTheImperium Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Kan man bruke de forskjellige produktene samtidig? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Med tanke på hvordan en anti-rynkekrem fungerer så "blåser" den opp huden sånn at det ser ut som man har mindre rynker, så den fungerer kanskje som en fuktighetskrem i tillegg i.o.m at det at den sannsynligvis binder mer fuktighet i vevet . Er jo bare å teste kremen og se om den har begge virkningene. 1 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Jeg fikk beskjed av hudlege at om du bruker flere ting så kan du bruke begge, men fuktighetskrem må komme sist, altså på topp, helst en halvtime eller lengre etter at den første har tørket. Da hjelper du absorpsjon av stoffene i den første ytterligere, i stedet for å blokkere for dem. 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Det beste produktet for å forebygge rynker er solkrem med høy nok faktor når uv-varselet indikerer at man bør bruke det. Jeg ville nok selv ikke brukt pengene mine på antirynkekrem. 3 Lenke til kommentar
Gjest 957e4...c7c Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Gaea skrev (2 timer siden): Det beste produktet for å forebygge rynker er solkrem med høy nok faktor når uv-varselet indikerer at man bør bruke det. Jeg ville nok selv ikke brukt pengene mine på antirynkekrem. Skriver under på den. Det er ingenting som kan "fikse" rynker (bortsett fra botox og fillers), men man kan forebygge det verste. SPF50 daglig (påføres på nytt etter et par timer), retinol etter man har fylt 25, ikke røyke og drikke for mye osv. gjør nok susen. Har selv vært veldig opptatt av hudpleie siden jeg var i slutten av tenårene, er 27 nå og har ikke en eneste linje i ansiktet enda. :) Mao anti-rynkekrem er piss, bruk heller pengene på en god fuktighetskrem og solkrem. Anonymous poster hash: 957e4...c7c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå