nightcrawler Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hei. Er på jakt etter en trådløs router. Mange av nettbutikkene har en del å velge i, men få har noen på lager. Noen som kan anbefale en, som også er å oppdrive på lager hos en eller annen nettbutikk? Kunne tenkt meg "Asus WL-500G". Men den finner jeg ikke på lager hos noen. Lenke til kommentar
@b Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har ingen erfaring med tråløs nettverk, men tenker å skaffe meg 3Com OC Wireless 11g Cable/DSL Gateway fra Komplett, men de får den ikke inn på lager før rundt den 29 januar hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Kan anbefale ASUS WL500-G på det varmeste. Kjører den selv. Men den er visst vanskelig å få tak i ja:/ Lenke til kommentar
nightcrawler Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Kan anbefale ASUS WL500-G på det varmeste. Kjører den selv. Men den er visst vanskelig å få tak i ja:/ Ja, går det an å få tak i den i det hele tatt? Lenke til kommentar
knut Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Asus har visse leveringsproblemer, men ifølge et par kontakter bør det komme inn noen enheter rett etter månedsskiftet. Hvis du vil kjøpe nå er linksys wrt54g et bra alternativ (men denne har ikke printerserver, bridging osv). Buffalo Airstation er også et fint alternativ. Det kommer forøvrig test av Buffalo Airstation WBR G54 iløpet av en måneds tid da jeg har mottatt denne til test i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå