Gjest Slettet-Uy9Rfw Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Kjøpte meg akkurat en TP Link Deco X60 og alt er satt opp og fungerer, men legger merke til at firmware er 1.5.1 fra februar 2021. Snart 2 år gammel altså. Sjekket TP Link USA og der er et firmware fra i juni i år 2022. Hvorfor er min så gammel? Står at den er up to date også... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 X60 har vel vært i salg en stund, så det kan godt hende at du har fått en enhet som har sittet på hylla en stund. Etter det jeg kan se så er siste firmware 3.6 for EU og 4.6 for NA. Lenke til kommentar
cacb Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 12 hours ago, Knafsen9091 said: Kjøpte meg akkurat en TP Link Deco X60 og alt er satt opp og fungerer, men legger merke til at firmware er 1.5.1 fra februar 2021. Snart 2 år gammel altså. Sjekket TP Link USA og der er et firmware fra i juni i år 2022. Hvorfor er min så gammel? Står at den er up to date også... Du skal bruke firmware fra den sonen du er i, dvs. Norge. Du må også vite hvilke hardware-versjon du har (det står vel på enheten) https://www.tp-link.com/no/support/download/ Men jeg oppdaterer kun via mobil-app TP-Link er kinesisk, så det er ingen grunn til å gå til USA. Jeg har Deco M90+ V2 med firmware 1.5.6, hadde 1.5.1 før det. Merker ingen forskjell. Firmware kommer ikke nødvendigvis med samme versjon for ulike modeller samtidig. Lenke til kommentar
cacb Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 6 hours ago, xClaymanx said: Etter det jeg kan se så er siste firmware 3.6 for EU og 4.6 for NA. Det er vel hardware-versjon, ikke firmware. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Ser du har korrekt her. Har selv oppdatert kun via telefonapp. Der dukker det opp titt og ofte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå