Spillredaksjonen Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Sony jobber angivelig med et Horizon Zero Dawn-MMO Samarbeider ifølge ryktene med Guild Wars-selskapet NCSoft. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Dal Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Eneren (Zero Dawn) var er et av de beste RPG'ene jeg har spilt og har en fantastisk historie. Men mistet dessverre interessen helt etter den latterlige slutten på toeren Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Sony arbeider jo med å branche ut med mer GAAS og multiplayer, så et Horizon online spill høres ikke så usannsynlig ut. Dog mer usikker på om det faktisk er et MMO. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Robot dinosaurer får meg bare til å tenke på disse. 1 Lenke til kommentar
Jarde Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Kanskje det blir den neste wowkiller :0 MMO er nok den vanskelige sjangeren å lage spill i, og det er mange konkurrenter i den fra før så det eneste de kan prøve å satse for en en nisje innenfor mmo men tviler sterkt på om det kommer til å bli like bra som ff14 og wow. Man må også ha developers som faktisk forstår seg og er villig til å gå de ekstra lengdene for å bedre spillet (for eksempel ashes of creation). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. november 2022 Del Skrevet 9. november 2022 Gunfreak skrev (7 timer siden): Robot dinosaurer får meg bare til å tenke på disse. Det er mer sannsynlig med robotdinosaurer enn magi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå