fAight Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jatta, jatta....farke og SnowDOG_, ikke alle som får med seg alt her i verden da Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Synes det var litt morsomt å lese gjesteboka på sida. Noen som lurte på om man kunne ha hester eller kaniner inni også... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Den der er like gammel som internett. 'nuff said. ...også funnet opp av Al Gore. Han sa aldri at han oppfant internett, selv om han var en av de svært få kongressmennene som støttet utviklingen av ARPANET da prosjektet trengte det mest. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 att det på sida er fake vet vel det fleste, selv om det ikke er umulig att en eller annen iddjot trodde det var sant å prøvde selv da.. det er jo ikke umulig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 herregud, berre tanken er jo grusom! Ka med folk som fester kinaputter på katter da, og fyrer på? (var et oppslag i ei avis for ei tid tilbake) huff huff.. folk er sjuke Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Her er det ikke stort annet å si enn ROFL! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Eier ikke folk evnen til kildekritikk lenger? O store almæktige himmel derover! Endelig er dagen kommet! Endelig flere enn meg som ser det! Svært, svært, svært mye idioti kunne vært unngått og svært, svært, svært mye ting kunne blitt bedre om folk hadde hatt denne evnen. I mange år har jeg (passivt ) arbeidet for at kildekritikk på alle plan blir et eget fag i barneskolen, eller i det minste får en sentral plass i norskfaget. Folk eier jo ikke snøring på hva man kan ta for god fisk. Hvis jeg begynner å stille spørsmål som "hvem har skrevet det?", "hvilke motiver har forfatteren hatt?", "hvordan er det generelle synet til denne avisa, tror du?" osv osv, får jeg bare skeve blikk. For tar jo pokker alt for god fisk, jo! I dagens informasjonssamfunn vil jeg si dette begynner å nærme seg en vital egenskap hos et menneske. Siling, bearbeiding av informsjon og formuleringer av ressonementer burde være basiskunnskaper på lik linje med addisjon og subtraksjon, og bør komme samtidig med morsmelka. Beklager for å ha tatt fullstendig av og gått vekk fra emnet i tråden, men det er bare så herlig at endelig folk er enige! bfisk Lenke til kommentar
farke Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Beklager for å ha tatt fullstendig av og gått vekk fra emnet i tråden, men det er bare så herlig at endelig folk er enige! Ingen vits i å beklage deg, du snakker med stor visdom! Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Haha, jeg får enda kjedebrev om dette tullet, spesielt fra jenter. Latterlig at ikke folk skjønner at dette er tull. Ser man litt grundig på siden burde man nesten forstå det... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 I mange år har jeg (passivt ) arbeidet for at kildekritikk på alle plan blir et eget fag i barneskolen... Beklager for å ha tatt fullstendig av og gått vekk fra emnet i tråden, men det er bare så herlig at endelig folk er enige! Jaok. "I HAVE NO STRONG FEELINGS IN THE MATTER ONE WAY OR THE OTHER". Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 I mange år har jeg (passivt ) arbeidet for at kildekritikk på alle plan blir et eget fag i barneskolen... Beklager for å ha tatt fullstendig av og gått vekk fra emnet i tråden, men det er bare så herlig at endelig folk er enige! Jaok. "I HAVE NO STRONG FEELINGS IN THE MATTER ONE WAY OR THE OTHER". Huh? Den tok jeg ikke helt bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå